וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ישי ריבו מגיב לחרם: "אנחנו איתנים, מכוונים להגיע בכל הכוח"

עודכן לאחרונה: 27.2.2024 / 21:10

אחרי הקריאות למחאה מול המופע לסטודנטים היהוודים באוניברסיטת הרווארד, הזמר משיב: "גורמים כאלה ואחרים רוצים למנוע מאיתנו לתת כוח לאחים ולאחיות שלנו. נקווה שהכול יעבור על הצד הטוב ביותר"

בווידאו: ישי ריבו בתיאטרון ירושלים/צילום: שרה לוי

הזמר ישי ריבו פרסם היום (שלישי) הודעה בחשבון האינסטגרם שלו בעקבות הקריאות למחאה נגד המופע שלו בסמוך לאוניברסיטת הרווארד, ומסר לתומכיו כי הוא מתכוון לקיים את המופע בכל זאת.

"בוקר טוב חברים, אנחנו כאן בארצות הברית. התעוררנו לא מזמן להמון הודעות שקיבלנו בנוגע למופע שבעזרת השם יתקיים היום בערב בבוסטון באוניברסיטת הארווארד לסטודנטים היהודים היקרים ובטח שמעתם על כל מיני שמועות שגורמים כאלה ואחרים שרוצים למנוע מאיתנו לקיים את הצורך הבסיסי הזה לבוא ולתת כוח לסטודנטים לאחים ולאחיות שלנו אבל אנחנו כאן עומדים איתנים ואנחנו מכוונים להגיע בכל הכוח, להתחזק ביחד, לשמוח ביחד. וזהו, בנוסף אני רוצה להודות לכם על התמיכה הגדולה שלכם וכל ההודעות והאהבה והפרגון", מסר ריבו, "נקווה שהכול יעבור על הצד הטוב ביותר. עם ישראל חי, אני אוהב אתכם"

הפרשה החלה כשעובדי אולם ההופעות Sinclair Music Hall הסמוך לאוניברסיטת הרווארד היוקרתית הכריזו על החרמת מופע של ריבו שצפוי להיערך שם הלילה (בין שלישי לרביעי). כך, לפי פרסומים ברשתות החברתיות.

ריבו אמור לערוך שני מופעים באולם, מתחם הופעות ידוע ומוכר בסביבה, כחלק מאירוע פרטי שעורך בית חב"ד המקומי ליהודים הישראלים בקמפוס של האוניברסיטה, במטרה "לעודד את רוחם" ולהוקיר את אלו אשר "עובדים בחודשים האחרונים ללא לאות כדי לתמוך במדינת ישראל ובעם היהודי". ריבו, גולת הכותרת של הערב, עורך שתי הופעות הערב, זו אחר זו. לאחת מהן, נכון לעכשיו, אזלו כל הכרטיסים.

ואולם, צוות האולם הכריז אתמול על החרמת המופע, מה שהוביל לפי הפרסומים לשכירתו של צוות חיצוני שיאפשר את קיום המופע. בעקבות כך והעובדה שההופעה ככל הנראה תתקיים בכל זאת, נפוצו קריאות ברשתות החברתיות להתאסף מחוץ לאולם ולהפגין נגד האירוע. נוסף לכך, פוסטים על הופעות אחרות באולם התמלאו בתגובות נאצה נגדו ונגד ישראל. בין השאר, נכתב למשל "אתם מארחים ערב גיוס תרומות למען מדינה שהרגה שלושים אלף איש בחודשים האחרונים", "אל תגייסו תרומות למען רצח עם" וכיוצא בכך.

מארגני המופע תיארו זו כפעולה של "קולות שונאי יהודים ואנטי ישראלים".

"ישי [ריבו] הוא איש שמגלם בתוכו אהבה ושלום", נכתב בעמוד האינסטגרם Chabad Harvard, "הערב הזה נוצר כדי להרים את רוחם של הסטודנטים הישראלים והיהודים שסובלים משנאת יהודים בקמפוסים של הקולג'ים. אהבה, שלום ומוזיקה ינצחו. אף שעוד אין הכנסות מהערב הזה נכון לעכשיו, אם יהיו, הם ילכו ללא ספק להחלמה ולבנייה מחדש של ישראל, שמתאוששת ונאבקת באויב שמבקש את השמדתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully