וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל מבצעת רצח עם!": הכוכבת הטרנסית של "אופוריה" נעצרה בהפגנה פרו-פלסטינית

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 9:22

השחקנית והדוגמנית האמריקאית נעצרה בזמן שהשתתפה בהפגנה פרו פלסטינית בניו יורק במטרה להפריע לריאיון של הנשיא ביידן אצל סת' מאיירס. היא ו-50 מפגינים נוספים נעצרו. הם קראו "להפסיק לחמש את ישראל שמבצעת רצח עם"

סידני סוויני באימוני אומנויות לחימה/אינסטגרם, sydney_sweeney

השחקנית והדוגמנית האמריקאית האנטר שפר, שכיכבה בין השאר ב"אופוריה" ו"משחקי הרעב: בלדה לנחשים וציפורי שיר", נעצרה בזמן שהשתתפה בהפגנה פרו פלסטינית בכיכר רוקפלר בניו יורק. את ההפגנה יזם ארגון "הקול היהודי לשלום בתמיכה בפלסטין" וזאת כדי להפריע לריאיון של נשיא ארצות הברית ג'ו ביידן בתכניתו של סת' מאיירס שהתקיים בסמוך. במהלך ההפגנה נעצרו עשרות אנשים, ביניהם גם שפר.

שפר, אישה טרנסג'נדרית, נחשבת לפעילת זכויות אדם ולהט"ב ידועה. היא ושאר המפגינים צעקו בין השאר לביידן להפסיק לחמש את ישראל "שמבצעת רצח עם" וקראו לישראל לעצור את האש.

האנטר שפר נעצרה. טוויטר, צילום מסך
האנטר שפר נעצרת/צילום מסך, טוויטר

מפגינים פרו פלסטינים צעקו לעבר השחקן והקומיקאי היהודי ג'רי סיינפלד כשיצא מאירוע בניו יורק "אתה תומך ברצח עם!". סיינפלד התעלם באלגנטיות מעשרות המפגינים כשהוא מאובטח בשוטרים, נופף לתומכיו - ונכנס לרכבו. המפגינים נשאו דגלי פלסטין והביעו מחאה נגד סיינפלד שנחשב לתומך ישראל ואף ביקר בה לאחר הטבח ב-7 באוקטובר.

לפני חודשיים כתבה אשתו של סיינפלד, ג'סיקה סיינפלד, פוסט באינסטגרם שבו סיכמה את הביקור המרגש שלה ושל בעלה בישראל בעקבות טבח 7 באוקטובר. "רצינו לראות במו עינינו את תוצאות מתקפת 7 באוקטובר. ראינו בתים שבהם משפחות עונו, נורו, הופגזו ונשרפו בחיים. עמדנו בשטח שבו מאות נערים בפסטיבל מוזיקה נרצחו ונחטפו. עם כמה שהיה כואב להיות במקומות הללו, מה שאזכור יותר מכל זה את האנשים שפגשנו בישראל. גיבורים שהצילו אלפי אנשים חיים. צעירים מניו יורק שהגיעו לעבוד בחוות כדי להחליף את מי שיצאו להילחם נגד חמאס. בני ערובה ששוחררו ומשפחות חטופים שעדיין בשבי שעברו טראומה אך עדיין מבקשים לעזור. אנשים יוצאי דופן שהתאגדו כדי לספק סיוע חירום באמצעות שירות אזרחי".

"זה היה הביקור החמישי שלי בישראל, ומעולם לא ראיתי מדינה מאוחדת יותר", הוסיפה. "אנשים מכל תחומי החיים, מחיילים פצועים ועד משפחות של פעילי שלום שאמהותיהם, אבותיהם או אחיהם נרצחו או עדיין מוחזקים בשבי בעזה. זוועת 7 באוקטובר מחקה פילוגים בתוך ישראל. כולם התאחדו למען מטרה נעלה יותר - להביס את חמאס, לבנות ישראל טובה ובטוחה יותר, ועולם טוב יותר ובטוח יותר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully