וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מזעזע: שוטר רצח את מגיש הטלוויזיה ובן זוגו - והחביא את הגופות בכיסוי גלשן

עודכן לאחרונה: 28.2.2024 / 14:50

משטרת אוסטרליה מצאה את גופותיהם של מגיש הטלוויזיה ג'סי ביירד ובן זוגו בתוך כיסוי גלשן, ארבעה ימים לאחר ששוטר בכיר הואשם ברציחתם. נטען כי השוטר ביצע את הרצח בעקבות רגשותיו כלפי מגיש הטלוויזיה, שנדחו על ידו

Jesse Baird. אינסטגרם @Jesse Baird, צילום מסך
מגיש הטלוויזיה ג'סי ביירד/צילום מסך, אינסטגרם @Jesse Baird

משטרת אוסטרליה מצאה אתמול (שלישי) את גופותיהם של מגיש הטלוויזיה ג'סי ביירד ובן זוגו הדייל לוק דייויס, בתוך כיסוי גלשן, כ-180 קילומטר דרומית לסידני. זאת ארבעה ימים לאחר ששוטר בכיר, בו למאר-קונדון שמו, הואשם ברציחתם. על פי האישום, השוטר למאר-קונדון ירה בבני הזוג בביתו של ביירד לפני 9 ימים, והזיז את הגופות במועד מאוחר יותר. המשטרה טוענת כי למאר-קונדון פעל לבדו גם ברצח וגם בסילוק הגופות. לאחר שנעצר, הסכים לעזור למשטרה למצוא את מקום גופותיהם.

על פי פרסומים, למאר-קונדון ביצע את הרצח בגלל רגשותיו כלפי מגיש הטלוויזיה ביירד, שלא נענו מצדו. חבריו של ביירד אמרו לתקשורת הזרה כי לא היתה בין השניים מערכת יחסים. מפיק טלוויזיה סיפר ל-ABC כי "לג'סי היה מפגש קצר עם למאר-קונדון אבל הוא לא היה החבר לשעבר שלו. הם אף פעם לא יצאו". אדם אחר, חבר לשעבר של ביירד, טען שלמאר-קונדון וביירד היו מיודדים אבל המגיש נאלץ לסיים את הקשר עם השוטר לאחר שפרסם סרטונים באינסטגרם שרומזים באופן שגוי שהוא יוצא עם המגיש. הוא אמר כי סייע לביירד לנסח הודעה ללמאר-קונדון בנובמבר האחרון, שבו הוא מודיע לו על סיום ידידותם: "אודה לך אם תימנע מליצור איתי קשר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully