וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחקן והקומיקאי ריצ'רד לואיס ("תרגיע") הלך לעולמו בגיל 76

29.2.2024 / 7:00

השחקן והקומיקאי, שכיכב בשנים האחרונות בסדרה "תרגיע" של לארי דיוויד, מת כתוצאה מהתקף לב. לפני כשנה חשף כי הוא חולה בפרקינסון ולפיכך פורש מסטנדאפ

ריצ'רד לואיס מת בגיל 76/רויטרס

הקומיקאי והשחקן ריצ'רד לואיס (76), שכיכב בשנים האחרונות בסדרה "תרגיע" של לארי דיוויד בתפקיד עצמו, הלך לעולמו בגיל 76 כתוצאה מהתקף לב. כך דווח בלי תקשורת בארצות הברית. באפריל 2023 חשף כי הוא חלה בפרקינסון ב-2021 והכריז על פרישתו מסטנדאפ.

לארי דיוויד פרסם הצהרה שבה אמר: "ריצ'רד ואני נולדנו בהפרש של שלושה ימים באותו בית חולים ולאורך רוב חיי הוא היה כמו אח בשבילי. היה בו שילוב נדיר של האדם המצחיק ביותר והאהוב ביותר. היום הוא גרם לי לבכות ועל כך לא אסלח לו".

לואיס החל את דרכו כסטנדאפיסט בשנות השבעים אם כי בשנות ה-80 זכה לפרסום רב בעקבות עשרות הופעות בתוכנית הלייט נייט של דייוויד לטרמן. לואיס שיחק בסדרות ובסרטים רבים, ביניהם "רובין הוד: גברים בגטקעס" ו"לעזוב את לאס וגאס". מאז שנת 2000 הוא משחק בתפקיד עצמו בסדרה "תרגיע" שיצר לארי דיוויד. השניים חברים גם במציאות.

לפני כשנה כאמור הודיע לואיס על הפרקינסון שלו. בסרטון שהעלה לרשתות החברתיות סיפר לואיס על העונה ה-12 של "תרגיע". הוא אמר שהוא "אסיר תודה" כל כך שהיה חלק מהתכנית הזו. בהמשך סיפר כי לפני כשנתיים הוא החל ללכת "מעט בנוקשות", דבר שבעקבותיו החליט ללכת לנוירולוג שבדק אותו, עשה לו סריקת מוח ואבחן אותו עם פרקינסון. "אובחנתי עם המחלה בשלב מאוחר של חיי. אני מקבל תרופות נכונות ואני בסדר. רק רציתי לעדכן אתכם מה קרה לי". לסיום סיפר כי החליט לפרוש בשל כך מתחום הסטנדאפ: "אני מתמקד בכתיבה ובמשחק. אני מטופל על ידי הרופאים והכול בסדר. אני אוהב את אשתי, את הכלב שלי, את החברים שלי ואת המעריצים שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • תרגיע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully