וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סיפורם של שלושת החטופים שנמלטו ונהרגו מאש צה"ל יהפוך לסרט

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 13:00

החל תהליך הפקתו של סרט קולנוע על סיפורם של שלושת החטופים - אלון שמריז, סאמר טלאלקה ויותם חיים - שברחו משבי חמאס ונהרגו באופן טראגי בידי כוחות צה"ל. את הסרט יביים דורון ערן והוא יופק בשיתוף עם המפיק ההוליוודי תומר אלמגור

בווידאו: איריס חיים נואמת באירוע של זק"א/זק"א

החל תהליך הפקתו של סרט קולנוע על סיפורם של שלושת החטופים - אלון שמריז, סאמר טלאלקה ויותם חיים - שברחו משבי חמאס ונהרגו באופן טראגי בידי כוחות צה"ל בעזה. את הסרט יביים דורון ערן והוא יופק בשיתוף עם המפיק ההוליוודי תומר אלמגור.

הסרט ייקרא "החושך בקצה המנהרה" והוא יציג את סיפורים המטלטל של השלושה, אשר הגיעו לבוקר 7 באוקטובר ממקומות שונים ותוך שעות מצאו עצמם יחד בתא צר במנהרה חשוכה בעזה עם מעט אוכל ומים, כאשר כל מה שיש להם בעולם כדי לשרוד את התופת זה רק אחד את השני. במשך למעלה מחודשיים הם הצליחו לשרוד רעב, איומים, עינויים, הפצצות, מעבר ממנהרה למנהרה, מפגש עם חטופים וחטופות אחרים, ולמרות הסיוט הצליחו לשרוד כל זאת יחד כשהם דואגים ועוזרים אחד לשני עד לסוף הטראגי.

דורון ערן איריס חיים. אילנית ויגודסקי,
דורון ערן עם איריס ורביב חיים/אילנית ויגודסקי

אמו של יותם חיים המנוח איריס חיים ואביו של אלון שמריז המנוח אבי שמריז מסייעים לעבודת התחקיר ולכתיבת התסריט ואף סוכם בין דורון ערן למשפחות כי חלק מרווחי הסרט יוקדשו להנצחת החללים. בימים אלה אף נעשית עבודת תחקיר וראיונות עם חטופים וחטופות אשר שוחררו ופגשו את השלושה במהלך ימי השבי. בסרט ייחשפו פרטים וסיפורים אשר טרם נחשפו לקהל הרחב.

דורון ערן סיים באחרונה להפיק את הסרט "10 קילו", אשר צולם בגואטמלה וצפוי לצאת בבתי הקולנוע ברחבי העולם בקיץ הקרוב. את הסרט יפיק ערן בשיתוף עם המפיק ההוליוודי תומר אלמגור, שהפיק את הסרטים "9 ירחים מלאים", King of Beasts ועוד.

דורון ערן מסר: "מאז פרוץ המלחמה נעשו אלי מספר פניות ליצור סרט שיעסוק באירועי 7 באוקטובר. כל ניסיון לעסוק בסיפורים הקשים הובילו אותי אל נקודת שבירה נפשית שמנעה ממני להתקדם עם הפרויקט. נקודת המפנה הייתה כאשר נחשפתי לגל ההכחשה המפחיד המתרחב בעולם לאירועי 7 באוקטובר והמלחמה. לאור זאת, אני מרגיש היום שזו חובתי האישית לחשוף בפני העולם את הסיפורים הקשים שכולנו חווים ואף לסייע ולתת כתף במאבק על הנרטיב הישראלי בעולם כולו. כאשר התחלתי להיחשף לדמויותיהם של אלון, סאמר ויותם, הזדהיתי איתם מאחר ועשו מעשה וניסו לצאת מהתופת לבדם. בשבילי הם מצטיירים כפרטיזנים של האסון שקרה לנו".

  • עוד באותו נושא:
  • דורון ערן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully