וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 18 שנה: אמנון לוי נפרד בשידור מרשת - ופרץ בבכי

עודכן לאחרונה: 29.2.2024 / 16:03

אמנון לוי נפרד היום מרשת, לאחר כ-18 שנים בהן עבד בה ובערוץ 10. אנשי הערוץ הפתיעו אותו ונכנסו לאולפן בסוף השידור כדי להודות לו. לוי אמר בדמעות: "יהיה לי קשה מאוד להיפרד מהאנשים פה. הערוץ נמצא בשעה קשה, שלא תיפלו ברוחכם. תילחמו על הבית הזה". צפו

אמנון לוי נפרד בדמעות בשידור מרשת 13 ואנשי הערוץ נפרדים ממנו, 29 בפברואר 2024/רשת 13

אמנון לוי נפרד היום (חמישי) בדמעות מרשת 13, לאחר מעל ל-18 שנים ששידר ברשת וקודם בערוץ 10. לוי עוזב את החברה ואת תוכניתו "שש", לאחר שהתבקש לעבור לרצועה חלופית בין אחת לשלוש אחר הצהריים, אך הוא ביקש להישאר במשבצתו הנוכחית בשש בערב. ברשת סירבו ולכן המגיש הוותיק החליט לעזוב. צפו בפרידה המרגשת (מעל).

בסיום תכניתו היום בצהריים, הפתיעו את לוי ונכנסו לאולפן בעת השידור כתבי הערוץ, הצוות הטכני ואנשי רשת שלרוב נמצאים מאחורי הקלעים, כדי להודות לו ולחלוק לו כבוד, ופרחים בידי חלקם. על המסך הופיע הכיתוב: "אמנון, תודה!". לוי הנרגש אמר עם דמעות בעיניו: "עברתי פה 18 שנים, זה חיים שלמים. היו לי הרבה רגעים שמחים ומאושרים ומרגשים וגם כואבים וקשים, כמו החיים עצמם. אחד הדברים שיהיה לי קשה מאוד להיפרד מהם זה מהאנשים שבאו לפה, שהיה כיף לבוא בבוקר ולפגוש אתכם".

לוי הוסיף בקול משתנק מדמעות: "אני איש של אנשים. יש לי תכניות לכתיבה ותכניות שמרגשות אותי שאני הולך לעשות, אבל אני יודע שהיעדר שלכם זה יהיה הקושי הגדול שאני אצטרך להתמודד איתו, כי באמת אני אוהב מאוד את האנשים האלה, אני מאוד מאוד מתרגש שאתם פה כמו שרואים עליי. אני קיוויתי שלא יקרה הדבר הזה, ידעתי שאני רגשן ושאני אגיב ככה. אז תודה רבה לכולכם. אני יודע שהערוץ שלנו נמצא בשעה קשה, אבל אני מפציר בכם שלא תיפלו ברוחכם, עבדתי בכל הערוצים ואתם באמת הכי טובים שיש. תילחמו. תילחמו על הבית הזה, כי הוא בית שראוי להילחם עבורו. תודה רבה". אנשי הערוץ הריעו ללוי ממושכות.

אמנון לוי. מיכה לובטון,
אמנון לוי/מיכה לובטון

עיתונאי חדשות 13 מתן חודורוב אמר ללוי: "בשם כל מי שנמצאים כאן, ידענו בחדשות 13 ו-10 לאורך השנים הרבה פרידות. אני חושב שרק לעתים רחוקות הרגשנו שאנחנו מאבדים בשר מבשרנו, אדם שקרוב לכולנו מאוד ברמה המקצועית והאישית, אדם שהנוכחות הטלוויזיונית אבל גם הערכית והחברתית שלו היא כל כך משמעותית לחיי היומיום של כולנו כעיתונאים במקום הזה. בעיני למקום פריבילגיה לוותר עלייך ואנחנו מצטערים שזו ההחלטה ושככה זה נראה היום. ועדיין, אין ספק שאתה עוזב אותנו כשאתה בשיאך, יש לך המון מה לתת בכל מקום שאליו תלך, וכולנו נמשיך את העבודה המשותפת ואת מה שלמדנו ממך לאורך הרבה מאוד שנים של עשייה. אני רוצה שוב להגיד לך בשם כולנו כאן - המון תודה ובהצלחה גדולה".

לוי נמנה עם מגישי ערוץ 10 מאז 2005, כשתוכנית הצרכנות שלו "שומר מסך" עברה לשם מערוץ 2 כאשר הזכיינית טלעד סיימה את שידוריה. מאז הגיש בערוץ 10 תוכניות כמו "פנים אמיתיות", "חרדים", "השד העדתי", "החרדיות" ו"הגאנגסטרים". עם מיזוג רשת וערוץ 10, לוי החל לשדר את הרצועה היומית בשש בערב, אך כחלק מתכנונים אחרים של רשת התבקש לעבור למשבצת אחרת, כאמור. מרשת מסרו מבתחילת החודש כי הם "מודים לאמנון על פעילותו רבת השנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully