וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאור הביקוש: כוכבי "המורדים" מוסיפים הופעה שנייה בישראל

עודכן לאחרונה: 4.3.2024 / 11:40

לאור הביקוש הגדול, הפקת המופע של כוכבי "המורדים" מודיעה על מופע נוסף שיתקיים ב-27 באפריל בלייב פארק ראשון לציון - וזאת בנוסף למופע הראשון שיתקיים ב-25 באפריל באותו מקום. כמה יעלו כרטיסים?

מתוך המופע בישראל "לוקורה" של כוכבי הטלנובולות 19/09/22/דורון פנקס

לאור הביקוש הגדול, הפקת המופע של כוכבי "המורדים" מודיעה על מופע נוסף שיתקיים ב-27 באפריל בלייב פארק ראשון לציון - וזאת בנוסף למופע הראשון שיתקיים ב-25 באפריל באותו מקום. מכירת הכרטיסים למופע הנוסף תיפתח כבר היום ב-12:00 בקופות לאן. מחירי כרטיסים: גולדן רינג - 549 שקל, טריבונה - 449 שקל, דשא - 299 שקל.

כוכבי טלנובלת הנעורים הארגנטינית המצליחה (במקור Rebelde Way) שברו קופות כשהגיעו לישראל בשנת 2004: לואיסנה לופילטו, קמילה בורדונבה, פליפה קולומבו ובנחמין רוחאס הופיעו בפני 150 אלף צופים לאורך 17 הופעות בהיכל מנורה. גם אז זה קרה בתקופה בטחונית רגישה, ימי האינתיפאדה השנייה. בכלל, כוכבי הסדרה ידועים כאוהבי ישראל, ותמכו בה לאורך השנים בתקשורת וברשתות.

הפעם צפויים להגיע בנחמין רוחאס, פליפה קולומבו, קוקו מאחיו, מיקאלה וואסקס, פרנסיסקו באס, חסמין בקר וורלה, פבלו הרדיה, חורחינה מולו, דייגו גרסיה, דייגו מסגליו ובלן סקאללה. הם יבצעו על הבמה את להיטיהם הגדולים מהסדרה.

המורדים. יאיר דורי,
אוהבי ישראל. כוכבי "המורדים"/יאיר דורי

בנוסף יגיע פירו סאז, שגילם את רוקו בסדרה ומשמש כמנהל האמנותי והמפיק המוזיקלי של המופע. בעשורים האחרונים סאז הוא יוצר ומפיק מוזיקלי מוביל שעובד עם אמנים רבים במוזיקה הלטינית ועוסק במוזיקה להפקות טלוויזיה והצגות. כוריאוגרפית המופע היא חוזפינה אזקורה, שהייתה הכוריאוגרפית המקורית במופע גם לפני 20 שנה.

את המופע מפיקים יאיר דורי, בר רימוני ושוקי גור. מטעם ההפקה נמסר שתזמין למופע מפונים מעוטף עזה ומהצפון על מנת לתת להם הפוגה ולו לרגע בימים הקשים האלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully