וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 21 שנה, זה סוף סוף קורה: "שישי הפוך 2" בדרך לקולנוע

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 11:48

שנים של שמועות הובילו לרגע הזה: לינדזי לוהן אישרה שהתחילה העבודה על סרט המשך לקומדיית הפולחן משנת 2003, שבה כיכבה לצד ג'יימי לי קרטיס. "שתינו מתרגשות מאוד"

טריילר הסרט "הכל בכל מקום בבת אחת"/יונייטד קינג

זה קורה: לשמחתם של המעריצים הנלהבים, "שישי הפוך", קומדיית הפולחן בכיכובן של לינדזי לוהן וג'יימי לי קרטיס, תזכה בקרוב לסרט המשך בהשתתפות שתי השחקניות הראשיות.

"שתינו מאוד מתרגשות. אני אדבר גם בשביל ג'יימי", אמרה לוהן בריאיון ל-SiriusXM. היא לא הרחיבה בפרטים. "אני לא רוצה להגיד יותר מדי", אמרה, והבהירה כי אין עדיין לוח זמנים מסודר להפקת הסרט. עם זאת, זו הפעם הראשונה שבה היא מאשרת במפורש שהפרויקט אכן יוצא לדרך.

קומדיית הפולחן בכיכובן של ג'יימי לי קרטיס ולינדזי לוהן, המגלמות אם ובת שמוצאות את עצמן זו בגופה של זו, יצאה ב-2003 והפכה לאחד מסרטי ההתבגרות האהובים של התקופה ההיא. הסרט הוא העיבוד הקולנועי השלישי לספר באותו שם של מרי רודג'רס משנת 1972, וגרסה רביעית - מחזמר - הופקה בשנת 2018.

מאז יצא הסרט המקורי עברו הרבה מים בנהר עבור שתי השחקניות הראשיות. לוהן, שהייתה אחת הכוכבות הגדולות של תחילת המילניום, חוזרת בשנים האחרונות לעשייה אחרי הידרדרות ארוכה במעמדה ושורה של הסתבכויות, בעוד קרטיס זוכה אף היא לתהילה מחודשת, אחרי שזכתה לפני שנה באוסקר לשחקנית משנה על תפקידה בלהיט "הכל בכל מקום בבת אחת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully