וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הורידו לי את השאלטר, זה לא יעבור בשתיקה": קובי פרץ רותח לאחר שסולק מהופעה בצה"ל

עודכן לאחרונה: 5.3.2024 / 23:34

הזמר גורש מבסיס בצפון לאחר שלטענת צה"ל הגיע למקום מבלי לתאם וללא אישור מתאים. פרץ מתעקש שהמופע תואם מראש: "סירבו להכניס אותו לבסיס והערימו קשיים. לבסוף נכנס לבסיס, החל בהופעה ובעודו על הבמה, האחראים כיבו לו את החשמל. זה אירוע חמור"

חיים של אבא קובי פרץ. רשת 13, צילום מסך
קובי פרץ/צילום מסך, רשת 13

הזמר קובי פרץ גורש מבסיס בצפון הארץ לאחר שלטענת צה"ל הגיע למקום מבלי לתאם וללא אישור מתאים. כך פרסם לראשונה רן בוקר מ-ynet. על אף טענת צה"ל שההגעה נעשתה ללא אישור, אנשיו של פרץ מתעקשים שהביקור תואם מראש ואף שלחו לוואלה! תרבות הזמנה לאירוע שבה נכתב שבשעה 18:30 תתקיים ארוחת ערב על האש ולאחר מכן ב-19:45 תתקיים הופעתו של פרץ.

פרץ הגיע לבסיס וכבר בכניסה אליו הוא נתקל בקשיים להיכנס. לאחר שהצליח להיכנס והחל להופיע - גורמים בבסיס כיבו לו את מערכת ההגברה ודרשו מהחיילים לעזוב את המקום. המפקדים צעקו לחיילים: "כל הגדוד לחדרים עכשיו!". בהמשך, לפי סרטון שפורסם ב-ynet, פרץ עימות חריף בין קובי פרץ שכינה קצין צה"ל "אידיוט" והקצין אמר לו "תעופו מפה, נכנסתם ללא אישור".

בסביבת הזמר מעריכים שפרץ גורש מהבסיס בין השאר משום שהוא מתעקש לשיר בכל הופעה שלו מול חיילים "שיישרף לכם הכפר", "שעזה תישרף".

קובי פרץ בהופעה , 1 ביולי 2019. שרון רביבו,
קובי פרץ/שרון רביבו

מטעמו של קובי פרץ נמסר בתגובה: "כבר 5 חודשים שקובי פרץ מופיע בהתנדבות בבסיסים ברחבי הארץ לחיילים וחיילות, לוחמים ולוחמות, שמזמינים אותו ודורשים בהגעתו כדי להעלות את המורל. פרץ נמנה בין האמנים היחידים שממשיכים להתנדב גם אחרי למעלה מ-150 ימי לחימה. היום הוא הגיע בתיאום מראש לבסיס בצפון הארץ במטרה לשמח את חיילינו, אחרי שעבר דרך חתחתים של כמעט 3 שעות נסיעה וניסיון להתגונן ממטח הטילים שנורה מהצפון - סירבו להכניס אותו לבסיס והערימו קשיים. לבסוף נכנס פרץ לבסיס, החל בהופעה ובעודו על הבמה מול קהל החיילים, האחראיים במקום הורידו את השאלטר וכיבו את החשמל במזיד. מדובר באירוע חמור שלא יעבור בשתיקה. על האחראיים בצה"ל להיכנס לתמונה ולטפל מיד במקרה המביך הזה שבמקום לקרב ולחבר בין כל החלקים בעם, עושים בדיוק ההפך".

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "הופעתו של הזמר לא אושרה בצירים המקובלים בהתאם לפקודות והמדיניות בצה"ל, על כן הזמר התבקש לעזוב. נסיבות והתנהלות המעורבים באירוע ייבדקו והנהלים יחודדו".

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully