וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קובי פרץ: "סולקתי מהבסיס כי אני שר 'שיישרף לכם הכפר', כך צה"ל רוצה לנצח?"

עודכן לאחרונה: 6.3.2024 / 9:16

הזמר גורש מבסיס בצפון לאחר שלטענת צה"ל הגיע למקום מבלי לתאם וללא אישור מתאים. פרץ מתעקש שהמופע תואם והוא זועם על מה שעבר עליו: "אני שואל את עצמי 'למה?', על זה שאני שר שעזה וכל המחבלים ימח שמם יימחו מעל האדמה? מפקדי צה"ל מאפשרים את הרפיסות מול אויבינו"

קובי פרץ מדבר לחיילים לאחר שגורש מבסיס צה"ל בצפון/עמוד האינסטגרם של קובי פרץ

לאחר שהזמר קובי פרץ גורש מבסיס בצפון הארץ לאחר שלטענת צה"ל הגיע למקום מבלי לתאם וללא אישור מתאים, הוא פרסם בעמוד האינסטגרם שלו פוסט שבו הביע תסכול וזעם, וטען כי הוא גורש מהבסיס לא בגלל היעדר תיאום אלא משום שהוא נוהג לשיר בהופעותיו "שיישרף לכם הכפר", "שעזה תישרף".

"לילה טוב, אני כותב עם דמעות בעיניים", כתב פרץ. "במשך חמישה חודשים, מיד מפרוץ המלחמה, קיבלתי על עצמי להופיע בהתנדבות מול חיילי צה"ל ולתרום לחיזוק רוח חיילנו היקרים. קיימתי עשרות הופעות, אולי יותר מכל זמר אחר בארץ, וקידשתי שם השם ברבים בחלוקת תפילין לחיילים מכספים ותרומות שגייסתי למען מטרה זו מיהודים בארץ ובעולם. נותן את הלב והנשמה כדי לשמח מי שעומדים על משמר ארצנו.

"לצערי, הערב, חוויתי ביזיון כזה שאני לא יודע את נפשי מרוב צער ועוגמת נפש. למרות שאני חולה, נסעתי שלוש שעות עד למחנה ירדן שנמצא על גבול לבנון, בדרך תפס אותנו מטח טילים מטורף ובמשך דקות ארוכות מצאתי את עצמי משתטח על האדמה ומתפלל שרק לא אפגע. ממשיך עוד צפונה למרות האיומים והחשש הבטחוני בנסיעה עד לבסיס להופעה שהוזמנה על ידי צה"ל ושנקבעה מראש לפני למעלה משבוע ולתדהמתי, כשאני על הבמה, מולי עשרות חיילים שרק מחכים שאתן להם רגעים של שמחה ולפתע פתאום מישהו כיבה את החשמל ואמר לי 'עוף מפה, אין לך אישור להופיע כאן'. הייתי בהלם, לא הבנתי מה קרה, אז אמרו לי, 'לא רוצים אותך פה כי אתה שר 'יישרף לכם הכפר''.

"ניסיתי למחות, להגיד 'אתם אלו שהזמנתם אותי, נסעתי שעות בדרכים במיוחד, זה בכלל בהתנדבות. ההופעה תואמה ופורסמה מראש כבר לפני שבוע, למה אתם פוגעים בי ובחיילים ככה בבושת פנים?'. החיילים ניסו גם הם למחות נגד אותו מפקד אך אמרו לי 'זו הוראה מלמעלה, אין לך אישור ותצא מכאן'. שכח רק אותו מפקד חצוף שהצבא הוא זה שהזמין אותי כבר לפני שבוע יצא פרסום לזה ובטח שאני לא מגיע לאף בסיס על דעת עצמי. אני שואל את עצמי 'למה?', על זה שאני שר שעזה וכל המחבלים ימח שמם יימחו מעל האדמה? שאני מאחל למחות את זכר עמלק? על זה אני לא בסדר? תגידו, השתגענו? ככה צה"ל רוצה לנצח? זו רוח הלחימה?

"אחרי חמישה חודשים, עכשיו מסתבר שאסור חס וחלילה לקלל אותם כי חס וחלילה מה העולם יגיד. הבושה לא עליי אלא על המדינה ועל מפקדי צה"ל. אתם אלו שמאפשרים את הרפיסות מול אויבינו כאילו לא למדנו דבר מ-7 באוקטובר".

חיים של אבא קובי פרץ. רשת 13, צילום מסך
קובי פרץ/צילום מסך, רשת 13

אמש כאמור גורש פרץ מבסיס בצפון, כך לפי פרסום ראשון של רן בוקר מ-ynet. על אף טענת צה"ל שההגעה נעשתה ללא אישור, אנשיו של פרץ מתעקשים שהביקור תואם מראש ואף שלחו לוואלה! תרבות הזמנה לאירוע שבה נכתב שבשעה 18:30 תתקיים ארוחת ערב על האש ולאחר מכן ב-19:45 תתקיים הופעתו של פרץ.

פרץ הגיע לבסיס וכבר בכניסה אליו הוא נתקל בקשיים להיכנס. לאחר שהצליח להיכנס והחל להופיע - גורמים בבסיס כיבו לו את מערכת ההגברה ודרשו מהחיילים לעזוב את המקום. המפקדים צעקו לחיילים: "כל הגדוד לחדרים עכשיו!". בהמשך, לפי סרטון שפורסם, פרץ עימות חריף בין קובי פרץ שכינה קצין צה"ל "אידיוט" והקצין אמר לו "תעופו מפה, נכנסתם ללא אישור".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
קובי פרץ בהופעה , 1 ביולי 2019. שרון רביבו,
קובי פרץ/שרון רביבו

מדובר צה"ל נמסר בתגובה: "הופעתו של הזמר לא אושרה בצירים המקובלים בהתאם לפקודות והמדיניות בצה"ל, על כן הזמר התבקש לעזוב. נסיבות והתנהלות המעורבים באירוע ייבדקו והנהלים יחודדו".

  • עוד באותו נושא:
  • קובי פרץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully