וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארקדי דוכין קעקע את צמד המילים "לא לשכוח" על הפנים שלו

עודכן לאחרונה: 11.3.2024 / 8:53

המוזיקאי ארקדי דוכין קעקע את המילים "לא לשכוח" על הפנים שלו - כדי להזכיר לו ולסביבתו לא לשכוח את אירועי 7 באוקטובר

ארקדי דוכין/צילום יחצ

המוזיקאי ארקדי דוכין קעקע את המילים "לא לשכוח" על הפנים שלו - כדי להזכיר לו ולסביבתו לא לשכוח את אירועי 7 באוקטובר 2023. בדברים שאמר בסטורי של איש יחסי הציבור שלו, הסביר כי צמד המילים הללו נועד להזכיר לו לא לשכוח את טבח 7 באוקטובר אבל גם להזכיר לו דברים נוספים חשובים, כמו "לאכול בריא".

מאז שפרצה המלחמה, עוסק בה דוכין יומם וליל. השיר האחרון שהוציא, לפני כחודש וחצי, היה בעקבות האסון הכבד ברצועת עזה שבו נהרגו 21 חיילי צה"ל. לשיר הוא קרא "21", לזכר 21 החיילים ו-21 המשפחות שחרב עליהן עולמם. "המספר 21 הזכיר לי את הסרט של שון פן, שבעצם אומר ש-21 גרם זה המשקל הסגולי של הנשמה", מסר דוכין. "כשאדם מת הנשמה שלו שוקלת 21 גרם בלבד, המספר הזה דקר אותי, 21 נשמות שקרסו תחת בניינים בעזה גרמו לי לכתוב מתוך לב קרוע את היצירה הזו".

ארקדי דוכין קעקוע חדש. אינסטגרם, צילום מסך
קעקוע על הפנים/צילום מסך, אינסטגרם

בתחילת נובמבר שיתף דוכין את העוקבים שלו בקושי שלו ליצור מוזיקה מאז הטבח של 7 באוקטובר. בפוסט שפרסם ברשתות החברתיות, כתב: "אני כותב, מדבר, מחבר, מנסה להלחין משהו, אבל אחרי 7 באוקטובר 2023, כאשר רצחו בנו ברוע בלתי נתפס, אני לא מאמין יותר בשירים, מילים ומנגינות. דרוש זמן עד שתיוולד ממני אמת כלשהי".

בריאיון שהעניק לוואלה! תרבות בחודש יוני האחרון, הבהיר דוכין הוא אינו אמן פוליטי: "אני אוהב את השמאל כמו שאני אוהב את הימין ואני אוהב לנגן ולשיר לכולם, מכיוון שיש בי אהבה והיא תנצח. אם אני אתחיל לעשות סלקציה, את מי אני אוהב? אני שונא את המילה נגד, כי ברגע שאתה נגד מישהו מתחיל פילוג, ואני חושב שאסור לעשות פילוג. צריך למצוא פטנט איך השמאל יחבק את השמאל, כי הרי גם בתוך השמאל אף אחד לא אוהב את אף אחד והם בינם לבין עצמם מסוכסכים. באג'נדה הדמיונית שלי, השמאל צריך להתחבק עם השמאל, הימין צריך להתחבק עם הימין, אחרי זה השמאל צריך להתחבק עם הימין, ואז כולם צריכים להתחבק עם הדתיים ועם הערבים הטובים שהם לא מחבלים, אני כמובן לא מצדיק חבלות. בגלל שאתה חושב ימינה או שמאלה, אתה לא צריך לאבד אותי בתור מי ששר על האדם. אני מאמין באדם, מה לעשות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully