וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בבקשה רק תחזור הביתה": השיר החדש והמרגש של נגה ארז מצפה לחטופים

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 11:53

נגה ארז חוזרת עם שיר חדש בשם "Come Back Home", בלדה שמתארת אישה שמחכה לאהובה, אבל בעצם מהדהדת לחטופים ולציפייה שיחזרו. האזינו

"הם הפסיקו את האש, שמעתי את החדשות / האהבה שלי על-זמנית, אני מחכה ליד הטלפון / אל תשאיר אותי באוויר / בבקשה פשוט תחזור הביתה". נגה ארז שחררה הבוקר שיר חדש בשם "Come Back Home" המתאר את סיפורה של מערכת יחסים, אהוב שעזב ואישה שממתינה לשובו - אבל בעצם נשמע כמו אלגוריה שכולה כמיהה לחזרתם של החטופים הישראלים משבי החמאס.

בשיר, שכתבו ארז, שותפה הוותיק אורי רוסו והיוצר האמריקאי סי ג'יי באראן, היא אומרת עוד (בתרגום חופשי): "אני לא יכולה לחכות לשמוע את הצליל / שלך צועד בחזרה בעיר"; " אנחנו במטבח / אנחנו שוברים כלים / מלכלכים זה על זה / משליכים מילים וסכינים / הבית הוא אזור מלחמה / אני יורה את הזיקוק / כי הכל הוגן במלחמה ואהבה / או שאולי זה היה אהבה ומלחמה?".

ואם זה לא מספיק, אחרי הפזמון הראשון ישנו סמפול מרגש של "כמה טוב שבאת הביתה" של אריק איינשטיין. הטוויסט: כתיבת השיר קדמה למלחמה.

"השיר הזה נכתב כחודשיים לפני ה-7 באוקטובר", מסרה נגה ארז. "היינו בשיא העבודה על האלבום החדש ואז הכל נעצר. אי אפשר היה להמשיך. הכל קפא, כמו אצל כולם, והיינו חייבים לקחת הרבה זמן הרחק ממוזיקה, גם כמאזינים וגם כיוצרים, כי הראש והלב פשוט לא היו שם. רק אחרי שבועות ארוכים, בהם יצאנו לשטח לנסות להקל ולעזור איפה ובמה שאפשר, הבנו מחדש באופן העמוק והכואב כל כך את המקום המיוחד, חסר התחליף, שיש למוזיקה. אולי במיוחד כשהכל מתרסק. ואז כשהרגשנו שחייבים לנסות להמשיך את השיר מאיפה שעצרנו, הטקסט הזדכך למשאלה אחת פשוטה. השיר מדבר את עצמו. אולי יותר מכל שיר שכתבתי. אני מקווה שהוא יעשה טוב למי שישמע אותו".

האזינו לשיר למעלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully