וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש לנו נציגה לאירוויזיון שהיא כל כך בפוקוס. היא מוכנה לרגע הזה"

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 10:25

המפיק המוזיקלי סתיו בגר, אחד מיוצרי השיר "הוריקן", סיפר בשיחה עם איריס קול ב-103fm על תהליך היצירה: "זאת הייתה עבודה לא פשוטה ולא רגילה. מה שטוב הוא שיש לנו נציגה מדהימה. אני ממש מאמין בה"

קטע מתוך הקליפ ל"הוריקן" של עדן גולן, השיר של ישראל לאירוויזיון 2024/כאן 11

"האירוויזיון הוא תחרות שירה, ומה שטוב שיש לנו נציגה שהיא מדהימה, והיא כל כך בפוקוס ויודעת מה היא עושה, היא מוכנה לרגע הזה ואני ממש מאמין בה" - כך אומר המפיק המוזיקלי סתיו בגר, מיוצרי "הוריקן" על עדן גולן.

בגר, שגם חתום בין היתר גם על הלהיט "Toy" שאיתו ניצחה נטע ברזילי את התחרות, סיפר בשיחה עם איריס קול ב-103fm על תהליך העבודה של השיר החדש. "אבי אוחיון וקרן פלס התחילו את היצירה שעברה בעצם כמה וכמה גלגולים. אני נכנס אחרי שיש שיר שהוא בעצם סקיצה, אפשר להגיד היום, של השיר הנוכחי. ואנחנו משדרגים, מקצרים, מחליפים, משנים, ואחר כך אני גם מפיק את השיר מוזיקלית", סיפר. "זאת הייתה עבודה לא פשוטה ולא רגילה, שנכנסים ליצירה ממקום של צריך להיזהר מכל מיני גבולות שיש בתוכה".

איך מייצרים להיט? לדברי בגר, "מבחינתי זה עניין של תחושה, אם אני נשאר צמא בסוף השיר ואני רוצה לשמוע אותו שוב. מבחינתי, אם זה קיים - זה סימן מאוד מאוד טוב. דברים בעצם שתופסים את המאזין וגורמים לו להתחבר ולרצות לשמוע אותו שוב ושוב, בטח בעולמות של אירוויזיון, כשאנשים מגיעים שיפוטיים מלכתחילה וצריך לקנות אותם מאוד מאוד מהר".

בגר סיפר כי הוא מרגיש אחרי צאת השיר כי "מה שיצא זה הכי טוב ממה שיכולנו לעשות בסיטואציה הזו, ועכשיו הקהל והאנשים הם אומרים מה הם מרגישים כלפי זה, והם גם מביאים את הפרשנות שלהם. זה מוזיקה זה יצירה".

תוכלו להאזין כאן למעלה לשיחה המלאה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully