וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עופרה לא תעלה: בגלל המצב - בוטל קרנבל פורים המסורתי של עופר ניסים

עודכן לאחרונה: 12.3.2024 / 13:05

מסיבת פורים של הדי ג'יי, המתקיימת מדי שנה והיתה אמורה להתקיים באקספו ת"א בוטלה בגלל המצב במדינה. שירזי, ממפיקי האירוע: "לא מרגישים נוח לקיים אירוע ליותר מ-10 אלף איש כשיש מלחמה והמדינה בחצי התורן. זה אירוע נפיץ ורגיש. זה כמו לקיים מסיבה בשדה מלא קוצים"

עופר ניסים. חנן אסור,
עופר ניסים/חנן אסור

מסיבת פורים של הדי ג'יי עופר ניסים, המתקיימת מדי שנה והיתה אמורה להתקיים בביתן 1 באקספו תל אביב, בוטלה בעקבות המצב במדינה. שירזי, שמפיק את האירוע עם ביבו פרודקשנס, אמר לוואלה! תרבות: "האירוע בוטל כי אנחנו לא מרגישים שאפשר לקיים אירוע בסדר גודל של אירוע כמו שלנו במצב במדינה כרגע. זה אירוע ליותר מ-10 אלפים אנשים ואנחנו לא מרגישים נוח. זה בוטל בגלל שהחטופים לא חזרו, בגלל שיש מלחמה וכל המצב במדינה. אי אפשר לעשות מסיבה כזאת גדולה כשהמדינה בחצי התורן. אצלנו זה לא מסיבה רגילה אלא קונצרט, וזה לא המצב האידיאלי עם מה שקורה במדינה. וגם סדר גודל של אירוע כזה הוא אחריות מאוד כבדה במצב של המדינה. זה אירוע מאוד גדול ונפיץ ורגיש".

"זה אירוע שקורה כל שנה וכל חג, בסוכות היה לנו את זה בפארק הירקון רגע לפני השבת השחורה הנוראית", הוסיף שירזי, "אבל עכשיו לאור כל הנסיבות זה סיפור רגיש ומורכב יותר מבחינת דרישות ואחריות. לקיים את האירוע הזה יהיה כמו לקיים מסיבה בשדה מלא בקוצים. אנחנו במצב הכי קשה שהיה לנו בחיים. אגב לא מכרנו כרטיסים לאירוע בכלל והוא לא פורסם רשמית. קודם כל שהחטופים יחזרו הביתה ושהחיילים שלנו יחזרו בשלום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully