וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בילי אייליש שתתה ב"סטארבקס" "הפרו ישראלי" - וחטפה אש מפלסטינים

עודכן לאחרונה: 13.3.2024 / 20:32

אחרי שענדה סיכה אדומה הקוראת להפסקת אש בעזה וזכתה לאהדה מהפרו פלסטינים, היא חוטפת אש מאותו צד בדיוק לאחר שתועדה שותה קפה ב"סטארבקס" הנחשבת לחברה פרו ישראלית: "ברור שלא אכפת לה מעזה, היא בדיחה"

השנה שעברה על בילי אייליש/NOW שירה בר

השבוע עוררה המוזיקאית המצליחה בילי אייליש זעם בישראל לאחר שענדה בטקס האוסקר סיכה אדומה הקוראת להפסקת אש ברצועת עזה. היום היא חוטפת אש מהצד השני, הפרו-פלסטיני, לאחר שתועדה ביציאה מסניף של רשת בתי הקפה "סטארקבקס" בלוס אנג'לס.

סטארבקס נחשבת במדינות רבות לחברה פרו-ישראלית. זמן קצר לאחר אירועי 7 באוקטובר ופרוץ המלחמה בעזה, פרסם ארגון העובדים של סטארבקס בטורקיה הודעת תמיכה עם פלסטין תוך שהוא מתעלם מהקורבנות הישראלים של הטבח המזעזע. בתגובה הגישה ההנהלה תביעה נגד ארגון העובדים בטענה שחבריו הפרו סימן מסחרי וכן בטענה שההודעה הכעיסה לקוחות של החברה ופגעה במוניטין שלה. ארגון העובדים הגיש בתגובה תביעה נגדית בטענה שהחברה תומכת בטרור ובאלימות. בטורקיה וברחבי העולם אף הופץ שאחד מבכירי סטארבקס הוא יהודי ורבים קראו להחרים את הרשת ולהפגין נגדה.

אייליש, כאמור, תועדה ביציאה מהמקום ולאור זאת הותקפה על ידי פרו פלסטינים רבים. ברשתות החברתיות כתבו עליה: "היא כזו בדיחה", "תומכת בפלסטין אבל שותים בסטארבקס? הכול בשביל התדמית. הרי את שמה זין על פלסטין", "ברור שלא אכפת לה מעזה".

בילי אייליש שתתה ברשת סטארבקס. טוויטר, צילום מסך
בילי ואחיה פיניאס עם הקפה של סטארבקס/צילום מסך, טוויטר

לפני שלושה חודשים פוטרה מגישת החדשות הטורקיה מלתם גונאי מערוץ הטלוויזיה TGRT Haber שבו היא עובדת לאחר שהופיעה בשידור שלצדה כוס קפה של רשת בתי הקפה העולמית "סטארבקס", הנחשבת לפרו-ישראלית לאחר שבכיריה גינו את מתקפת חמאס על עוטף עזה.

הערוץ פרסם גינוי חריף למעשה של המגישה ושל במאי העובד בערוץ והבהיר כי הוא מפסיק את החוזים שלהם. "אסור בשום פנים באופן למגישים בערוץ לפרסם באופן סמוי חברה כלשהי". עוד נמסר כי הערוץ "מכיר את הרגישויות של העם הטורקי בכל הנוגע לעזה ובכוונתנו להגן על אותן רגישויות עד הסוף".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully