וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"זה מזמן לא אותם חלומות": דודו אהרון מוציא את אלבומו העשירי

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 11:02

המוזיקאי דודו אהרון מוציא היום את אלבומו העשירי - "כוכב גדול", הכולל 16 שירים חדשים, ביניהם דואט רינת בר שכבר נחשף בשבוע שעבר. האזינו לשיר מתוכו

המוזיקאי דודו אהרון מוציא היום את אלבומו העשירי - "כוכב גדול", הכולל 16 שירים חדשים, ביניהם דואט רינת בר שכבר נחשף בשבוע שעבר.

"בתחילת אוקטובר 2023 הייתי צריך להוציא את האלבום העשירי שלי", מסר אהרון. "ב-7 באוקטובר כבה האור, הלב שלי נשבר לרסיסים כמו שלא נשבר אף פעם בחיי. המציאות של כולנו השתנתה וצער גדול נגע בכל בית בישראל. מאותו יום הרגשתי שליחות כמה שיותר לחבק ולשמח את חיילינו הגיבורים, את המפונים שנעקרו ומעל הכל את חיילינו שנפצעו.

"אני זוכר שיחה שלי אחרי הופעה באחד הבסיסים בארץ עם לוחם בשם אלמוג. דיברנו על המצב ומה יהיה ואז הוא שאל אותי 'דודו מה עם שירים חדשים?'. אמרתי לו שיש אלבום מוכן אבל מן הסתם אני לא מרגיש שזה הזמן. אלמוג סיפר לי שהמוזיקה שלי מרפאת לו ולחבריו הלוחמים את הנפש וביקש ממני שאוציא כמה שיותר מהר את האלבום. ראיתי כמה כוח יש למוזיקה, כמה היא יכולה לעלות חיוך לרגע, כמה היא יכולה לרפא, לתת תקווה ואור. אז כמו שאלמוג ביקש - הגעתי ליום הזה שהאלבום הזה יוצא לאוויר העולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully