וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הזמר הבריטי סטיב הארלי ("Make Me Smile") הלך לעולמו בגיל 73

עודכן לאחרונה: 17.3.2024 / 17:35

הקריירה של המוזיקאי, מנהיג להקת קוקני רבל, התפרסה על פני כחמישה עשורים. הוא המשיך להופיע עד אמצע השנה שעברה, אז אובחן כחולה סרטן. "הוא הלך לעולמו בשלווה בביתו. אנחנו יודעים שהוא יחסר מאוד לאנשים בכל העולם"

סטיב הארלי. Michael Putland/Getty Images, GettyImages
סטיב הארלי/GettyImages, Michael Putland/Getty Images

סטיב הארלי, מנהיג להקת הרוק הבריטית קוקני רבל ומכוכבי הרוק של שנות ה-70, הלך לעולמו בגיל 73 - כך הודיעו היום (ראשון) בני משפחתו.של המוזיקאי.

הארלי, שמת לאחר שחלה בסרטן, זכור במיוחד בזכות הלהיט "Make Me Smile (Come Up and See Me)", מהשירים האהובים ביותר של אמצע העשור ההוא, שאותו כתב והלחין. השיר, שהופק על ידי אלן פארסונס, מכר יותר ממיליון וחצי עותקים במשך השנים, נכון לשנת 2015, וחודש עשרות פעמים.

הארלי הקים ב-1972 את קוקני רבל, יחד עם ז'אן פול קרוקר, סטיוארט אליוט, פול ג'פריס וניק ג'ונס. בין להיטי הלהקה הנוספים היו "Judy Teen" ו-"Mr. Soft". בשנת 1977, החליט לפתוח בקריירת סולו, שהתפרסה על פני כחמישה עשורים. הוא הקליט בסך הכול, עם הלהקה ולחוד, כתריסר אלבומי אולפן, האחרון שבהם בשנת 2020. הוא לא פסק מהופעות עד אמצע השנה שעברה, כשאובחן כחולה סרטן.

"הוא הלך לעולמו בשלווה בביתו", נמסר מטעם בני משפחתו, "אנחנו יודעים שהוא יחסר מאוד לאנשים בכל העולם". הוא הותיר אחריו אישה ושני ילדים.

  • עוד באותו נושא:
  • רוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully