וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי חן מזרחי בלב סערה: אלפי תגובות נאצה אחרי שצחק על עזתים שנהרגו

עודכן לאחרונה: 18.3.2024 / 15:08

קטע מתוך המופע של הקומיקאי חן מזרחי שבו הוא לועג לתושבי עזה שנהרגו כתוצאה מצניחת סיוע הומניטרי מרגיז פרו פלסטינים - וברשת יש רבבות תגובות נאצה נגדו: "קהל מגעיל. איך אפשר לצחוק על אנשים מורעבים שנהרגים?"

הצנחת הסיוע ההומניטרי הגרמני לרצועת עזה/רויטרס

קטע מתוך מופע הסטנדאפ של הקומיקאי חן מזרחי מרגיז פרו-פלסטינים ברשתות החברתיות. בקטע לועג חן מזרחי על תושבי רצועת עזה אשר נהרגו כתוצאה מנפילת הסיוע ההומניטרי מהאוויר. בטוויטר כתבו פרו-פלסטינים: "קומיקאי ישראלי מצליח צוחק על עזתיים שאיבדו את חייהם מצניחה של סיוע הומניטרי עליהם - והקהל משתגע מצחוק".

בקטע המדובר נראה חן מזרחי אומר לקהל: "יש לי רק שאלה אחת. שאלה אחת, תעזרו לי, אני מתחנן אליכם: תסבירו לי כמה מטומטמים צריכים להיות אנשים כדי לראות מצנח עם ארגז יורד מהשמיים ולהגיד 'זוזו, זוזו, זוזו, אני לבד, זוז, תן לי, תן לי! יתגדל ויתקדש יהי שמי רבא. אין לי כוח!". הקהל כצפוי צחק מהקטע ומחא למזרחי כפיים.

התגובות בעמוד הפרו-פלסטיני בטוויטר לא איחרו לבוא: "הבעיה היא לא בקומיקאי הבינוני אלא עם הקהל שצוחק. זה כמו וירוס קטלני שהדביק עלק-אומה שלמה", "איזה קהל מגעיל. הוא מייצג את המדינה". "החברה הישראלית איבדה את דרכה", "גועל נפש", "הלבבות שלהם חולים", "איך בני אדם יכולים לצחוק על מוות של אנשים מורעבים?".

חן מזרחי הגיב אף הוא בסטורי שהעלה לאינסטגרם: "הקיצר, מפה לשם אני עושה קריירה בינלאומית בגלל הקטע הזה. כל הפרו פלסטינים רוצים את הראש שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • חן מזרחי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully