וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מאז 7 באוקטובר אני שרה בכל בית חולים אפשרי גם בעברית וגם בערבית"

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 8:17

ואלרי חמאתי ועברי לידר משתפים פעולה בשיר חדש "משאללה". חמאתי: "התגובות מדהימות, מאוד מחבקות ועוטפות". לידר: "לפעמים במוזיקה יש משהו מרכך"

עברי לידר ו-ולארי חמאתי משתפים פעולה בדואט חדש בשם "משאללה". בשיחה עם איריס קול ב-103fm, סיפרו השניים על השיר. "איך שזה כתוב, זו הלחמה של שתי מילים - משאלה בעברית ואינשאללה שהיא מילה של תקווה גדולה למשהו טוב", סיפרה חמאתי. "שתי המילים הן מאותו השורש. זה רק מראה לנו כמה אנחנו דומים וכמה הכול אותו דבר, אפילו בשפות".

מישהו הגיב לשיר באופן מכוער?

"להיפך, התגובות מדהימות, מאוד מחבקות ועוטפות וכולם אומרים שזה מרגיש להם שיר מאוד מתאים לתקופה. אני בסוף חושבת שאנחנו עושים משהו שקיים בין אם אנשים אוהבים או לא. זה משהו שיישאר פה ואף אחד לא יזוז מפה. אני יכולה להגיד שמ-7 באוקטובר אני שרה בכל בית חולים אפשרי, בכל מלון של מפונים, הדבר הראשון שעשיתי זה לשיר בשתי שפות אמי - ערבית ועברית".

עברי לידר הוסיף: "אני חושב שהיא בפוזיציה מרגשת מאוד להגיד את הדברים האלה, הרבה יותר ממני. לפעמים במוזיקה יש משהו מרכך ויותר קל להתחברות ממילים. השיר הוא דבר הרבה יותר פתוח ושכל אחד יכול לקחת לעצמו, כל אחד יכול לחשוב על משאלה משלו, והן לא זהות. אני מקווה שאולי משהו בשיר יכול לגעת במישהו, זאת משאלה כמובן. כששמעתי את השיר הייתה לי צמרמורת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully