וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אתה המתנה שממשיכה לתת": יום ההולדת המרגש של ברוס וויליס

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 10:53

אשתו ובנותיו של כוכב הקולנוע, המתמודד עם דמנציה מתקדמת, בירכו אותו ברשתות החברתיות לרגל יום הולדתו ה-69. "בדיוק כמוכם, אנחנו פשוט מעריצים אותו. הוא ג'נטלמן אמיתי, עם כל כך הרבה אהבה לתת ולחלוק"

"גבר חלומותיי": אשתו של ברוס וויליס משתפת תמונות שלא נראו עד כה/לפי סעיף 27א לחוק זכויות היוצרים

מעומק הלב: בני משפחתו של ברוס וויליס כתבו מילים נרגשות לרגל יום הולדתו ה-69 של השחקן, , המתמודד עם דמנציה.

"בדיוק כמוכם, אנחנו פשוט מעריצים אותו. מה שאתם אולי לא יודעים, אבל אולי תוכלו לדמיין, שבתוך זרועותיו זה המקום הבטוח ביותר בכל העולם. הוא ג'נטלמן אמיתי, עם כל כך הרבה אהבה לתת ולחלוק", כתבה אשתו, אמה המינג וויליס. "זה מה שאני זוכה לראות, הגרעין האמיתי שלו. אני יכולה להגיד לכם: זה כל כך טהור ותמיד כל כך טוב. מזל טוב אהובי, אתה המתנה שממשיכה לתת".

גם רומר וויליס, בתו של השחקן מאשתו לשעבר, השחקנית דמי מור, בירכה את כוכב הקולנוע באינסטגרם. "הו אבא, להיאהב על ידך זו כזו מתנה. אתה האבא הכי מצחיק, עדין, מקסים, מוכשר באופן שלא מהעולם הזה וקסום", כתבה. "אני מלאה בהכרת התודה העמוקה ביותר על שבחרנו לבלות את החיים האלה יחד. אני הבת הראשונה שלך, ובן אדם, לפעמים רוצה להיות קטנה מספיק כדי פשוט להתרווח על החזה שלך שוב ולצחוק לחבק אותך. אני אוהבת אותך כה עמוק בעצמותיי, שאני לא יודעת איך השרירים שלי מחזיקים אותן. אתה האבא הנפלא ביותר שיכולתי לקוות לו".

ברוס וויליס בן ה-69 עם בתו סקאוט וויליס. אינסטגרם, צילום מסך
ברוס וויליס בן ה-69 עם בתו סקאוט וויליס/צילום מסך, אינסטגרם

למחוות הצטרפה גם אחותה הצעירה, סקאוט וויליס. "יום הולדת שמח למלך. משוגע כמה מעט השתנה למרות שכל כך הרבה השתנה", כתבה. "אבא שלי הוא אחד החברים הכי טובים שלי, אולי עכשיו באופן העמוק ביותר, אם לדבר בכנות. אני מוקירה את ההשפעה שלו ואת החופש העצום שאיתם הוא תמיד אהב אותנו".

וויליס פרש מקריירת המשחק בשנים האחרונות לאחר שאובחן עם אפאזיה - פגיעה נוירולוגית בשפה שנגרמת כתוצאה לרוב מאירוע מוחי. כעבור כמה חודשים חשפה משפחתו כי הכוכב של סדרת סרטי "מת לחיות" ושל עשרות סרטים רבים נוספים לקה גם בדמנציה מתקדמת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully