וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"באתי להפריך את השמועות": מיכל אנסקי מגיבה לראשונה להיעדרותה מ"מאסטר שף"

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 12:01

מיכל אנסקי הגיבה היום לראשונה על היעדרותה מהעונה החדשה של "מאסטר שף" בקשת 12: "היה לי חשוב להביע את אהבתי, ללא מתווכים ולהפריך את השמועות שהיתה פה איזושהי מלחמת חתולות: יש לנו מספיק מלחמות בחוץ לצערי"

פפנאש, סופגניה רומנית, מתוך האודישן של פושה צ'רנוב, מאסטר שף, קשת 12/מאסטר שף

מיכל אנסקי הגיבה היום (רביעי) לראשונה על היעדרותה מהעונה החדשה של "מאסטר שף" בקשת 12. "קיבלתי הרבה מאד תגובות ביממה האחרונה על העלייה של העונה החדשה של מאסטר שף בלעדיי. אז קודם כל, לא נעלמתי לשום מקום - אני צופה בתוכנית בעיניים טובות ומזכירה לכם שצילמתי עם קשת תוכנית נוספת שתעלה בעתיד הקרוב.

"אבל בכל זאת אני לוקחת את ההזדמנות להביע את ה"הערכה שלי לאנשים בקשת ולכל צוות השופטים האגדי של מאסטר שף", הוסיפה אנסקי. "מאסטר שף היתה ותישאר בית עבורי, קשת גם כן, וצוות השופטים הם אחד אחד משפחה. אני כל כך שמחה על ההצלחה של העונה ואני איתכם תמיד גם כשאני לא על המסך. היה לי חשוב להביע את אהבתי, ללא מתווכים ולהפריך את השמועות שהיתה פה איזושהי מלחמת חתולות: יש לנו מספיק מלחמות בחוץ לצערי, ואני וכל הצוות של מאסטר שף אנשים של שלום שהמטרה שלנו היא לתמוך ולהקל על הציבור בימים קשים באור שאוכל אמיתי וטוב יודע להעניק. אז תודה לכל המתעניינים, נתראה בקרוב על המסך ושנדע ימים שקטים, אמן".

מאסטר שף מיכל אנסקי. קשת 12, מאסטר שף, צילום מסך
אנסקי משמאל/צילום מסך, קשת 12, מאסטר שף

בסוף השבוע התראיינה שופטת "מאסטר שף" רותי ברודו לגדעון אוקו בקשת 12 ונשאלה על היעדרותה של מיכל אנסקי מהעונה: "בסוף הסוד הוא ארבעה שופטים, ואחד אקסטרה הקשה על התוכנית. חמישה שופטים זה כבר יותר מדי ועייף את כולם".

אנסקי שפטה לכל אורך העונות בעוד שברודו הצטרפה בעונה העשירית. בעונה הנוכחית אנסקי לא שופטת, אולם היא צפויה להשתתף כאמור בעונת האולסטארז - עונה בהשתתפות מתמודדי עבר מעונות שונות ומגוונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully