וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זה באמת לא נגמר: סרט הפנטזיה האהוב חוזר בגרסה חדשה

עודכן לאחרונה: 20.3.2024 / 16:38

40 שנה אחרי צאת סרט הפולחן "הסיפור שאינו נגמר", בהוליווד מתכננים סדרת סרטים שתתבסס אף היא על הרומן של מיכאל אנדה, ותציג מחדש את ממלכת פנטסטיקה, אטריו והקיסרית. כל הפרטים

הסיפור שאינו נגמר. נטפליקס,
הסיפור שאינו נגמר/נטפליקס

"הסיפור שאינו נגמר" חוזר לקולנוע - כך חשף היום (רביעי) אתר וראייטי. 40 שנה אחרי הסרט הקלאסי, שהתבסס על ספרו של מיכאל אנדה מ-1979, בהוליווד שואפים להפיק סדרת סרטים חדשה שתתבסס על הרומן והעולם שבו הוא מתקיים.

חברת ההפקות "See-Saw", שקיבלה על עצמה את הפרויקט בשותפות עם החברה המנהלת את עיזבונו של הסופר הגרמני, עומדת מאחורי יצירות כמו "כוחו של הכלב", "נאום המלך" והסדרה "סוסים איטיים". לפי הדיווח של וראייטי, הספר הידוע עורר בשנים האחרונות התעניינות רבה מגופי הפקות שונים. טרם ברור מי יהיו הכוחות האמנותיים שיהיו אמונים על העיבוד המחודש למסך.

"הסיפור שאינו נגמר" עוקב אחרי ילד בודד שצולל לקריאה בספר השם זה, שבו כתובות הרפתקאותיו של אטריו ומאבקו להציל את ממלכת פנטסטיקה ואת הקיסרית שלה מפני "הלא כלום" ההרסני שמחריב אותה. הסרט, בבימויו של וולפגנג פטרסון שהלך לעולמו לפני כשנה וחצי, היה לסרט פולחן ולסמל של ילדות בשנות ה-80. בהתאם, הוא זכה למחווה בשנים האחרונות בסדרת הלהיט של נטפליקס, "דברים מוזרים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully