וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפרק האחרון של "כראמל" גרם לכל ילדי ישראל למרר בבכי. מה קרה שם?!

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 12:26

העונה השלישית של "כראמל", סדרת הדרמה-פנטזיה האהובה של כאן חינוכית, הגיעה אמש לסיומה בפרק שהותיר רבבות ילדים ישראלים בוכיים ומופתעים. אז מה קרה בדיוק בפרק האחרון של העונה השלישית?

הסדרה "כראמל". כאן חינוכית,
גברת בלום/כאן חינוכית

העונה השלישית של "כראמל", סדרת הדרמה-פנטזיה האהובה של כאן חינוכית, הגיעה אמש לסיומה בפרק שהותיר רבבות ילדים ישראלים בוכיים ומופתעים. אז מה קרה בדיוק בפרק האחרון של העונה השלישית?

(אזהרה: הפסקאות הבאות מכילות ספוילרים למה שקרה בפרק הסיום של "כראמל")

בסוף העונה רובי נתן את החתול כראמל לוויש כדי שלא יהיה לבד. וויש, כאמור, הגיע בעונה השנייה לאחר שאביו היה צריך ללכת לעבוד במקום רחוק. הילדים מאוד נקשרו אליו ולימדו אותו המון, כפי שגם הוא לימד אותם המון. בסוף העונה, כאמור, וויש עזב אותם והלך עם אבא שלו. לא רק הוא עזב אלא גם החתול כראמל עזב איתו.

כמובן שכל הילדים שצפו בסדרה האהובה בכו - וברשתות החברתיות אף הופצו סרטונים של ילדים ממררים בבכי ולא מאמינים. יצוין כי העברתו של כראמל לוויש לקוחה מהספר של מאירה גולדברג ברנע, כך שיוצרי הסדרה לא המציאו שום דבר שלא לקוח מהספר.

מתוך "כראמל". באדיבות החינוכית,
וויש/באדיבות החינוכית

"כראמל" מגוללת את סיפורם של שלושה אחים - רובי, גול ואל-אל, שנאספו מבית יתומים ואומצו על ידי גברת מילה לפני כעשור. אל אל הוא הבכור המטופח, גול האמצעי, שלא ניחן בחוכמה רבה, ורובי האח הקטן, טוב הלב, שהוא גם גיבור הסדרה. בסדרה משתתפים השחקנים אפרת בוימוולד, לירית בלבן, יובל סגל, אודי גוטשלק, ליר עיסא, יונתן בר אור, עומרי לקס, מאי קורץ, ליאן בן ישי ורבים נוספים.

עלילת העונה החדשה המשיכה את אירועי העונה האחרונה; גברת בלום שבה לחייהם של הילדים, רק שהפעם היא עונדת את טבעת השכחה, מה שמונע מכולם לדעת מי היא. ויש, שהצטרף אל המשפחה בעונה הקודמת, אתגר את המורים בבית הספר, ועוד בעונה החדשה - החתונה של מילה וספ, נבל חדש שמצטרף (פרופסור דה ויל) וגם רוח רפאים שובבה שהצליחה להפר את הסדר הקיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully