וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע האחרון: צפו בעומר דץ עם אביו משה - שבוע לפני שמת במפתיע

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 21:12

בנם של הזמרים הלך היום לעולמו לאחר התקף אפילפסיה - והוא בן 30 בלבד. צפו בהופעתו האחרונה שהתקיימה לפני שבוע בלבד, כשהוא לצד אביו משה דץ. רני רהב ששפט אותו ב"כוכב הבא": "עילוי ענק"

תעשיית הבידור בהלם בעקבות מותו של הזמר והשחקן עומר דץ בגיל 30 בלבד לאחר שחווה התקף אפילפסיה. דץ היה בנם הבכור של הזמרים משה ואורנה דץ. "ההלם והכאב קשים מנשוא", מסרו בני המשפחה, "נודה לכם על התחשבות באבלנו הפרטי".

בקטע למעלה שעלה לרשתות החברתיות אפשר לראות את המופע האחרון של עומר דץ לצד אביו, רק לפני שבוע. בסרטון מתוך המופע השניים שרים משאפ של הקלאסיקות "לי ולך" ו"פרח הלילך".

איש יחסי הציבור רני רהב, ששפט ב"כוכב הבא" בעונה הראשונה שבה השתתף עומר דץ, ספד לו: "כשהייתי שופט בכוכב הבא עומר התמודד והיה פשוט עילוי עילוי עילוי ענק. בחור צנוע, עדין, נעים ומוכשר. איזה ילד מרגש. אין לי מה לומר הערב להורים, אורנה ומשה דץ. אין מה לומר על ילד שעולה לשמים בגיל כזה. אין מה לומר להורים המדהימים מלח הארץ הזו שבכל בית אוהבים את המשפחה הזו. איזה אסון כבד. מי יתן ולא תדעו צער לעולם. מהילה וממני המומים כל כך".

משה דץ, עומר דץ. ענת מוסברג, מערכת וואלה! NEWS
משה ועומר דץ, 2017/מערכת וואלה! NEWS, ענת מוסברג

אחת ההופעות האחרונות של עומר דץ

דץ, ששירת בלהקת חיל האוויר, השתתף בעונה הראשונה של תכנית הריאליטי "הכוכב הבא" - משם זכור במיוחד הביצוע שלו לשיר "אם את עדיין אוהבת אותי". הוא סיים חמישי באותה עונה. הוא למד בבית הספר למשחק של יורם לוינשטיין, והשתתף בכמה הפקות בתיאטרון ובטלוויזיה, בהן סדרת הדרמה "עד החתונה", סדרת הנוער "סקיי", הקומדיה "אדוני ראש המועצה" והמחזמר "מצדה 1942" בתיאטרון הבימה, המחזמר "ילדי בית העץ" בתיאטרון המדיטק וגם בהצגות "גאווה ודעה קדומה", "פרנקנשטיין הצעיר" ו"שם פרטי".

אפילפסיה היא מחלה נוירולוגית כרונית, הנובעת מפעילות חשמלית לא תקינה של תאי המוח. המחלה יכולה להופיע אצל כל אדם, בכל גיל, והגורמים לה רבים ומגוונים: החל מפגמים התפתחותיים מולדים של המוח ומחלות גנטיות, דרך אירועים מוחיים או חבלה משמעותית בראש, וכלה בזיהום או דלקת של מערכת העצבים. עם זאת, במחצית מהמקרים הגורם למחלה כלל אינו ידוע.

חולה אפילפסיה יחווה פרכוסים, או בשמם המוכר יותר - התקפים אפילפטיים. ישנם סוגים רבים של פרכוסים, כגון קפיצות בלתי רצוניות של הגפיים ללא אובדן הכרה, תנועות אוטומטיות החוזרות על עצמן כגון פתיחה וסגירה של כפתורים או תנועות לעיסה. חלק מסוגי הפרכוסים כלל לא יתבטאו בתנועות בגוף, אלא בניתוק מהסביבה ובחוסר יכולת לתקשר. מרבית ההתקפים מסתיימים מעצמם, אבל אם התקף לא נפסק תוך חמש דקות יש צורך בעזרה רפואית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully