וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רוצחים": קריאות אנטישמיות לחרם על ג'יימס בונד בגלל הכוונה ללהק שחקן יהודי

עודכן לאחרונה: 24.3.2024 / 11:27

לאחר שדווח כי השחקן היהודי אהרון טיילור-ג'ונסון קיבל הצעה רשמית להחליף את דניאל קרייג בסדרת הסרטים המצליחה, ברשתות הופצו קריאות גזעניות להחרימו: "עיתוי גרוע בזמן שישראל מבצעת רצח עם"

טריילר הסרט "ספקטר"/פורום פילם

לאחר שעיתון ה"סאן" הבריטי דיווח בשבוע שעבר כי השחקן היהודי אהרון טיילור-ג'ונסון קיבל הצעה רשמית להחליף את דניאל קרייג בסדרת הסרטים המצליחה "ג'יימס בונד", ולהיכנס לנעליו של הסוכן 007 - ברשתות החברתיות פרצה מתקפה גזענית ואנטישמית שקוראת להחרים את הסרט אם ג'ונסון היהודי אכן ייבחר לתפקיד.

ברשת החברתית X (לשעבר טוויטר) הופץ ההאשטאג #BoycottJamesBond ("להחרים את ג'יימס בונד") ורבים ברשתות כתבו דברים גזעניים נגד מפיקי הסרט שנמצאים במגעים ללהק שחקן יהודי. "זה עיתוי באמת גרוע בזמן שישראל מבצעת רצח-עם בעזה. תתביישו לכם. אני מקווה שחברת ההפקה שלכם תקרוס". גולש נוסף כתב: "להחרים את בונד, לשחרר את פלסטין", ואחר כתב: "לא אקנה כרטיס לאף סרט של חברת ההפקה הזו. אחרים אתכם, חבורת רוצחים".

אהרון טיילור ג'ונסון באירוע של המותג ג'ורג'יו ארמני, מדריד, ספרד, 7 במרץ 2024. Aldara Zarraoa/Getty Images, GettyImages
טיילור ג'ונסון/GettyImages, Aldara Zarraoa/Getty Images

אם השחקן יקבל אותה, יסתיימו שלוש שנים של חיפושים, שהחלו מאז יצא "אין זמן למות", הסרט ה-25 בסדרה והאחרון של קרייג, שבמהלכן עלו בין היתר שמות כמו אידריס אלבה, רז'ה-ז'אן פייג', ריצ'רד מאדן, ג'יימס נורטון, קיליאן מרפי וטום הארדי כמועמדים לתפקיד הנחשק.

טיילור-ג'ונסון בן ה-33, ממוצא יהודי, מוכר מסרטים כמו "קיק אס", "נער משום מקום" (שבו גילם את ג'ון לנון), "הנוקמים: עידן אולטרון" (שבו גילם את קוויקסילבר), "טנט" ו"רכבת הקליע", וזכה בגלובוס הזהב על תפקידו בסרט "יצורים ליליים". לפי הדיווח, בהפקת הפרנצ'ייז מקווים כי הוא יחתום על החוזה בימים הקרובים, ואם אכן ישיב בחיוב, התקווה היא להתחיל בצילומים לסרט הבא, ה-26 במספר, כבר השנה.

השחקן, שנולד בשם, אהרון פרי ג'ונסון, נשוי לבמאית סם טיילור-ג'ונסון ("50 גוונים של אפור"), ולהם שתי ילדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully