וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לעיני 30 אלף איש: עומר אדם יופיע בפארק הירקון בחודש הבא

עודכן לאחרונה: 25.3.2024 / 14:44

עומר אדם חוזר לפארק הירקון להופעת 360 מעלות מיוחדת שתתקיים ב-15 באפריל. במופע ייקחו חלק כ 30,000 איש, כאשר לפחות 80 אחוז מהם יהיו בישיבה. מחירי הכרטיסים ינועו בין 270 ל-500 ש"ח

עומר אדם/יחצ

לאחר למעלה מחמישה חודשי היעדרות מהבמות בשל המלחמה, חוזר עומר אדם אל הקהל שלו למופע מיוחד עם במת 360 בישיבה של מרבית הקהל סביב הבמה. במופע המיוחד ייקחו חלק כ-30,000 איש, כאשר לפחות 80 אחוז מהם יהיו בישיבה. מחירי הכרטיסים ינועו בין 270 ל-500 ש"ח. רק השבוע הוציא עומר אדם מיני-אלבום חדש בשם "חמישה לילות", ששיריו כבשו את מצעדי יוטיוב ואפל מיוזיק.

עומר אדם. יחצ,
עומר אדם/יחצ

עם ההכרזה על פתיחת המופע כתב עומר אדם באינסטגרם שלו: "הרבה זמן שאני מת לראות אתכם כבר, מתגעגע להופעות ולביחד שלנו. חייב לשתף אתכם שהיו לנו הרבה מחשבות ושיקולים, אם לפתוח הופעה או לא, אם זה מתאים ואולי לא. ואחרי הרבה מחשבות ובאמת שאחרי המון הודעות שאני מקבל ממכם, החלטנו שהדבר הנכון לעשות זה לפתוח מופע למרות הקושי ולהוכיח שאנחנו חזקים כעם וכמדינה.

"נעשה מופע ונחזור לשיר ביחד, לבכות ביחד, לשמוח ביחד והכי חשוב להתפלל ביחד בעוצמה גדולה לחזרתם של כל החטופים עכשיו, להצלחה של צה"ל וכוחות הביטחון, להחלמה של כל הפצועים ולחזרה של המפונים ושל השגרה של כולנו. אין לכם מושג איך אני מתגעגע אליכם. עכשיו שמעו טוב מה אני אומר לכם, פתיחת שערים 18:00 וההופעה מתחילה בדיוק בזמן בע"ה ומי שמאחר אני קונס אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully