וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לרקוד ולבכות: פסטיבל ג'נסיס מתחיל מבראשית עם ג'ימבו ג'יי, היהודים ונינט

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 10:07

אינפקטד מאשרום, לולה מארש, מוניקה סקס, נינט טייב ופלד הם בין האמנים שישתתפו השנה בפסטיבל ג'נסיס. "החלטנו שלא לוותר ולמרות הכאב לקיים את הפסטיבל כי מגיע לנו הביחד שכולנו כל כך צריכים, בעיקר עכשיו", נמסר מטעם הפסטיבל

להקת היהודים. אביחי לוי,
היהודים/אביחי לוי

פסטיבל ג'נסיס יתקיים זו השנה הרביעית, ויעשה זאת הפעם בצל האירועים והזיכרון, ובתקווה שהמלחמה תסתיים עד אז והחטופים ישובו.

"גם השנה, למרות השנה, אנחנו חוזרים להרים עם היד על הלב ומתוך בחירה בחיים אנחנו ממשיכים וזוכרים!", נמסר מטעם הפסטיבל. "לפני מספר חודשים, רגע לפני ההשקה, קרה לכולנו הנורא מכל. איבדנו חברים לצוות, משפחה וגם חברים טובים. עבורנו המוזיקה מאפשרת לעצור הכול ולהיות ביחד, להיפגש ולשיר, לרקוד והשנה גם לבכות יחד. החלטנו שלא לוותר ולמרות הכאב לקיים את הפסטיבל כי מגיע לנו הביחד שכולנו כל כך צריכים, בעיקר עכשיו. המוזיקה מרחפת מעל הכל, מאחדת, מרגשת, מקבלת ומחברת, זה כל מה שאנחנו מבקשים בפסטיבל הקרוב. להיפגש שוב לשיר, לרקוד ולהיות ביחד".

הפסטיבל, שמתקיים בשיתוף מועצה אזורית גלבוע, ייערך בגלבוע עם הופעות על שלוש במות - מרכזית, אלטרנטיבית ואלקטרונית, שיפעלו לסירוגין במשך יומיים. בין האמנים המופיעים (לפי סדר אלפאביתי): אלון עדר ולהקה, אינפקטד מאשרום ג'ימבו גיי, דרוויש, הפיל הכחול, היהודים וייבאיש, לולה מארש, מוניקה סקס מועדון הקצב של אביהו פנחסוב, מוש בן ארי מארינה מקסימיליאן, מרסדס בנד, נינט טייב עלמה גוב, פלד, שאזאמאט.

להקת מוניקה סקס. שי פרנקו,
להקת מוניקה סקס/שי פרנקו

בנוסף להופעות ייערכו סדנאות מבית מכללת תל חי, מתחם אוכל מגוון, מתחם קמפינג גדול ומרווח, וכל זה בטבע המשקיף על הגלבוע ועמק יזרעאל. מחירי הכרטיסים לפסטיבל, שמקנים כניסה גם למתחם הקאמפינג, ינועו בין 499 ל-549 שקלים. ניתן לרכוש כאן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully