וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי ההכרזה על עזיבת הערוץ: ינון מגל עקץ בשידור את שרון גל

עודכן לאחרונה: 26.3.2024 / 11:06

אחרי שפורסם כי מגיש המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שרון גל צפוי לשוב לרשת 13, שיגר לו ינון מגל עקיצה בשידור חי: "ד"ש לרביב דרוקר". צפו בתגובה של שרון גל

ינון מגל/מערכת וואלה! ראובן קסטרו

אחרי שפורסם אתמול כי מגיש המהדורה המרכזית של ערוץ 14 שרון גל צפוי לשוב לרשת 13 לאחר כשנה שבה הגיש לצד מגי טביבי את המהדורה בערוץ 14 - שיגר לו מגיש "הפטריוטים" ינון מגל עקיצה בשידור חי. "איזה פצצה הבאת היום", אמר ינון מגל לשרון גל, "אבל אני מבין שזה ייקח עוד קצת זמן". שרון גל השיב לו: "כן, אבל אני עוד פה". ינון מגל הכניס לו עקיצה ואמר: "תמסור ד"ש לרביב דרוקר".

שרון גל, שחייך בתגובה לדבריו של מגל, אמר לו "אני אחזיר לך, אני עוד אחזיר לך על הדקה הזו".

אתמול נמסר כי שנה בלבד אחרי שפרש מהערוץ לטובת הגשת המהדורה המרכזית של ערוץ 14 - מגיש הטלוויזיה והרדיו שרון גל שב לרשת 13 להגשת תכנית אקטואליה חדשה. גל צפוי גם לקחת חלק במהדורה המרכזית של חדשות 13 וברצועות שונות של חברת החדשות. בערוץ 14 הוציאו אמש לגל מכתב אזהרה לפיו החוזה שנחתם עמו כובל אותו עד סוף 2024 לערוץ.

גל (49), הגיש עד לפני כשנה ובמשך שלוש שנים את רצועת החדשות והאקטואליה של השעה 17:00 ברשת 13 ובהמשך עבר להגיש כאמור את המהדורה המרכזית של ערוץ 14. גל התחיל את דרכו ככתב בחדשות 10 ולאורך השנים הגיש והוביל את רצועת "לילה כלכלי", וכן סרטים דוקומנטריים ופרויקטים שונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully