וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גידי גוב קורא להחרים את פרס ישראל: "חכו שתהיה ממשלה טובה"

עודכן לאחרונה: 27.3.2024 / 19:30

על רקע הסערה שהתחוללה עקב החלטת השר קיש לבטל את פרס ישראל ולאחר מכן לקיימו כמתוכנן, קרא הזמר גידי גוב להחרים את הפרס: "חכו לממשלה שתהיה ממשלה בריאה וטובה ושלפרס ישראל יהיה איזושהי משמעות"

הזמר גידי גוב, המגיש תוכנית יומית ברדיו תל אביב 102fm, קרא היום (רביעי) ברדיו להחרים את פרס ישראל על רקע הסערה שהתחוללה עקב החלטת שר החינוך יואב קיש לבטלו - ולאחר מכן לחזור בו ולקיימו כמתוכנן.

"אני אומר 'חברים, תחרימו את פרס ישראל'", אמר גוב. "פשוט תחרימו את הפרס הזה שהוא עמד על כרעי תרנגולת, חכו לממשלה שתהיה ממשלה בריאה וטובה ושלפרס ישראל יהיה איזושהי משמעות מפני שפרס שלפני חודש ביטלו אותו ואמרו שיחלקו פרס רק למה שקשור למלחמה ואחרי זה מחזירים אותו...".

קיש הודיע לפני כשבוע וחצי כי בניגוד להחלטתו הראשונית, טקס פרסי ישראל ייערך השנה ביום העצמאות כרגיל, ויחולקו בו פרסים לזוכים בכל הקטגוריות, כולל פרס ישראל לחדשנות לוולדמן, מייסד מלאנוקס ומבכירי עולם ההייטק הישראלי, ששכל את בתו דניאל במסיבת הנובה ב7 באוקטובר. זאת, לאחר שבתחילת מרץ הורה קיש על ביטול הענקת הפרס, בנימוק של התאמת הטקס למצב המלחמתי. עם זאת, בן כספית חשף כי ההחלטה על ביטול הפרסים התקבלה לאחר שלקיש נודע על בחירת ועדת הפרס בולדמן, שידוע כמתנגד לממשלת נתניהו ולמהפכה המשפטית, כחתן פרס ישראל לחדשנות.

  • עוד באותו נושא:
  • גידי גוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully