וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקומיקאי ג'ו רוגן תוקף את ישראל: "עברתם את השואה ועכשיו אתם עושים רצח עם?"

עודכן לאחרונה: 28.3.2024 / 12:46

הקומיקאי האמריקאי ג'ו רוגן, אשר מגיש את אחד הפודקאסטים הכי פופולרים בארצות הברית, תיאר את המעשים של ישראל ברצועת עזה כ"רצח עם" ותהה: "אתם רוצים לעשות את מה שעשו לכם ומה שגרם לכם להאמין שעליכם להקים מדינה משלכם?!"

הקומיקאי האמריקאי ג'ו רוגן, אשר מגיש את אחד הפודקאסטים הכי פופולרים בארצות הברית, תיאר את המעשים של ישראל ברצועת עזה כ"רצח עם".

בפרק של הפודקאסט שלו ששודר השבוע הוא שוחח עם הקומיקאי קורט מצגר על המלחמה בין ישראל לחמאס ואמר: "אתה אומר שרצח עם זה בסדר כל עוד 'אנחנו עושים את זה' ואתה אומר את זה מנקודת מבט של מישהו שעבר את השואה, פשוטו כמשמעו. העם שלך, השבט שלך. עברת את השואה ועכשיו אתם עושים את זה?!".

"זה כל כך מטורף", הוסיף רוגן ואמר לבן שיחו. "אתם רוצים לעשות את מה שנעשה לכם ומה שגרם לכם להאמין שעליכם להקים מדינה משלכם".

ג'ו רוגאן הוא קומיקאי, שחקן, איש טלוויזיה ומנחה פודקאסט פופולרי. הוא ידוע כאמור בעיקר בזכות "The Joe Rogan Experience", פודקאסט שבו הוא מארח אורחים מכל תחומי החיים, החל מקומיקאים ושחקנים ועד מדענים ופוליטיקאים. רוגאן ספג ביקורת רבה על כך שהוא נותן במה לאישים שנויים במחלוקת, כמו אלכס ג'ונס, ועל כך שהוא מפזר מידע מוטעה בנוגע לנושאים כמו חיסונים וקורונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully