וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בגידת התקשורת. המדינה בוערת ובטלוויזיה משדרים מאסטר שף ושנות ה-90?!"

עודכן לאחרונה: 30.3.2024 / 23:16

סערה ברשתות החברתיות בעקבות החלטות הערוצים 11, 12 ו-13 להמשיך לשדר את תכניותיהם כמתוכנן במקום לשדר בשידור חי את ההפגנות הסוערות: "בושה", "זה פשוט לא נתפס ומרתיח שערוצי הטלווזיה לא מסקרים את הזעם ברחובות. אטימות נוראה"

פפנאש, סופגניה רומנית, מתוך האודישן של פושה צ'רנוב, מאסטר שף, קשת 12/מאסטר שף

סערה ברשתות החברתיות בעקבות החלטות הערוצים 11, 12 ו-13 להמשיך לשדר את תכניות הפריים טיים שלהם כמתוכנן במקום לשדר בשידור חי את ההפגנות הסוערות שפרצו בתל אביב ביוזמת משפחות החטופים, אשר כללו גם הבערת מדורות וחסימת צירים מרכזיים. אלפי בני אדם השתתפו בהפגנות. ערוץ 13 האריכו אמנם את המהדורה שלהם ודיווחו על ההפגנות, אך כעבור כמה דקות עברו לשדר את "שנות ה-90". ערוץ 11 חזר לשידור חי מהמחאה בתל אביב ב-22:15 לאחר שהתוכנית "פגישה" הסתיימה, בעוד ערוץ 13 עברו מאוחר יותר למבזק המיוחד בתום "שנות ה-90".

אחד הצייצנים שיתף ציוץ שבו נכתב "ליל גלנט #2" והוסיף: "בטלוויזיה - שנות ה-90, מאסטר שף, רוני קובן בשיחת נפש עם גלית דיסטל". אחר כתב: "למה המדינה בוערת ועדיין משדרים מאסטר שף?!".

עורך וואלה! ברנז'ה דוד ורטהיים כתב: "בגידת התקשורת במשפחות החטופים שמרעידים את תל אביב. קשת 12 - סערת הפאי לימון, רשת 13 - שנות התשעים, תאגיד השידור - 'פגישה' עם גלית דיסטל. באמת לא דיברה מספיק החודש הזחוחה הזאת. בושה". איש וואלה! תרבות עמית סלונים צייץ תוך שהוא מעלה צילום מסך של ערוץ 14: "באופן מדהים, הערוץ היחיד שמדבר כרגע על ההפגנות של משפחות החטופים בארץ הוא זה שמתנגד לעסקה".

מבקר הטלוויזיה של ידיעות אחרונות, עינב שיף, כתב: "קצת סמלי שיש ערב יחסית סוער של הפגנות אבל בשידור הציבורי רוני קובן מתלקק עם גלית דיסטל".

צייצנית נוספת כתבה: "מצטערת, אבל בערב כזה לא צריך לשדר מאסטר שף או כל תוכנית בידור אחרת. צריך לשדר בלופים אינסופים את שמות החטופים, לראיין את המשפחות ולהראות את זעם הציבור שברחובות. אי אפשר לחיות כאילו הכל כרגיל!!!! מה לא ברור?!?!?!". צייצן אחר הסכים: "בגידת התקשורת. על מלא. במסגרת הריסטארט הייתי זורק את כל הערוצים לפח. למעט עיתונאים בודדים כל השאר מזמן בוגדים והצטרפו לרודן דמיקולו". אחר כתב: "זה פשוט לא נתפס ומרתיח שערוצי הטלווזיה לא מסקרים את הזעם ברחובות. אטימות נוראה".

אלפי בני אדם מפגינים נגד הממשלה הערב (שבת) במוקדים שונים ברחבי הארץ. מספר המפגינים שהגיע השבוע גדול באופן משמעותי מאשר בשבועות הקודמים. ההפגנה המרכזית מתקיימת ברחוב קפלן, סמוך למתחם שרונה. מדורות הודלקו בדרך בגין, ומפגינים בתל אביב אוחזים בידיהם לפידים. עימותים קשים התפתחו בין המשטרה למפגינים. המשטרה הגיע בכוחות מתוגברים להפגנה, לקול קריאות "בושה" של המפגינים, והיא ניסתה להדוף את המפגינים ממדורה מרכזית שהודלקה בדרך בגין. מפגינים יצאו בצעדה ממקום ההפגנה וחסמו את רחוב דיזנגוף. המשטרה משתמשת באמצעים לפיזור הפגנות.

  • עוד באותו נושא:
  • מאסטר שף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully