וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שי גולדשטיין תקף את דויד גרוסמן בערוץ 14: "הוא דואג קודם כל לאויבינו"

עודכן לאחרונה: 31.3.2024 / 8:56

חבר הפאנל של "הפטריוטים" בערוץ 14 אמר על הסופר והאב השכול דויד גרוסמן: "הוא אמר שהוא מקווה שתהליך ההחלמה יהיה הזדמנות להתנהג אחרת גם לאויבינו. אני שמח שהוא דואג קודם כל לאויבינו"

הקומיקאי וחבר הפאנל של "הפטריוטים" בערוץ 14, שי גולדשטיין, תקף אמש (שבת) את הסופר והאב השכול דויד גרוסמן כשאמר שהוא אוהב את אויבי המדינה יותר מאשר את עצמו.

בפתיח של "הפטריוטים" אמר גולדשטיין: "אני רוצה לאחל לדויד גרוסמן שחגג 70 מזל טוב. כנראה שהגיל זה לא ערובה ל.... אני רוצה לצטט דברים שהוא אמר באירוע שעשו לכבודו בתיאטרון הבימה בעניין המלחמה ובעניין 7 באוקטובר. הוא אמר שהוא מקווה שתהליך ההחלמה יהיה הזדמנות להתנהג אחרת גם לאויבינו. אני שמח שהוא דואג קודם כל לאויבינו. תמיד לדאוג לאויבינו, זה דבר חשוב, לא לשכוח, לדאוג לשלום אויבינו, לאיך אנחנו מתנהגים לאויבינו". מגיש "הפטריוטים" ינון מגל הוסיף: "ואהבת את אויביך", וגולדשטיין ענה: "יותר מאשר..." - ושאר הפאנל ענה: "יותר מכמוך" וגולדשטיין הסכים.

שי גולדשטיין ערוץ 14. ערוץ 14, צילום מסך
שי גולדשטיין/צילום מסך, ערוץ 14

מזכ"ל 'שלום עכשיו' לשעבר, יריב אופנהיימר, הדגיש את היות גרוסמן אב שכול לחייל שנפל במלחמת לבנון השנייה: "בפתיח הפטריוטים לועגים לדוד גרוסמן ומציגים אותו כאדם שאוהב את אויבי המדינה יותר מאת עצמו. דוד גרוסמן, אב שכול לאורי שנפל בלבנון".

גולשים רבים תקפו את גולדשטיין וכתבו: "אין מילים לתהומות שהערוץ הזה לא הגיע אליו", "אין גבול לבושה", "ערוץ התועבה", "ערוץ השנאה" ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully