וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסבירו פנים: אריק סיני יופיע לראשונה בהיכל התרבות בתל אביב

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 12:58

הנה זה בא: הזמר הוותיק שחוזר עכשיו לעניינים יעלה לראשונה מופע בהיכל, ויארח בו את אסף אמדורסקי. סיני: "מאוד מתרגש מכל האהבה שאני מקבל בחודשים האחרונים"

אריק סיני. הראל בשור,
אריק סיני/הראל בשור

הזמר הוותיק אריק סיני יעלה לראשונה מופע בהיכל התרבות בתל אביב - כך הוכרז היום (שלישי). המופע, שייערך ב-25 ביוני תחת הכותרת "אני כאן", ישיק סיבוב הופעות חדש.

סיני, מהכוכבים של שנות ה-80 במוזיקה הישראלית, מוכר הודות לשורה ארוכה של להיטים שביצע לאורך השנים, בהם "סיבה טובה", "העיירה שלי", "שיר פרידה", "דרך הכורכר" ואחרים. לאחרונה שב לתודעה אחרי שהופיע על המסך בתוכנית "הכוכב הבא לאירוויזיון". במופע החגיגי בהיכל התרבות יתארח גם אחד משופטי התוכנית, אסף אמדורסקי, שהפיק בעבר שירים לסיני. על ההפקה המוזיקלית והעיבודים חתום אודי תורג'מן.

"אני מאוד מתרגש מכל החיבוק וגילויי האהבה שאני מקבל מן הקהל בחודשים האחרונים", מסר סיני. "מעל 45 שנה אני על הבמה. שר את חיי. משתדל לגעת לאנשים בלב ובעיקר להשאיר חותם בבחירות השירים שלי. זו דרך ארוכה של בחירות, של החלטות, חלקן טובות יותר וחלקן פחות אבל שמח מאוד שתמיד שמרתי על דרכי, ובעיקר על החיוך. זו הזדמנות נהדרת לומר תודה לכל הקהל האדיר שהגיב וחיבק בחודשים האחרונים ברחוב, וכמובן בהופעות. אני רק באתי לשיר וקיבלתי חיבוק אדיר. שולח אליכם אותו בחזרה".

מכירת הכרטיסים, דרך קופת לאן, תיפתח בעוד כשבועיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully