וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש מצב שהוא בורח ממשהו": התעלומה סביב הדמות הכי קורעת ב"תרגיע"

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 7:47

השחקן ג'יי בי סמוב המגלם את ליאון בלאק רואה בסיום הסדרה של לארי דיוויד ובשאלות סביב עברו של בלאק הזדמנות פז ליצירת סדרת ספין-אוף שתתמקד בו

טריילר "תרגיע" - עונה 11/HBO

פרק אחד לפני סיומה של "תרגיע", סדרת הקומדיה האיקונית של HBO, לאחר 12 עונות ו-24 שנים על המסך, השחקן ג'יי בי סמוב המגלם את ליאון בלאק מעלה תהייה בוערת: מאיפה לעזאזל הגיע ליאון?! סמוב רואה בסיום הסדרה ובשאלות סביב עברו של בלאק הזדמנות פז ליצירת סדרת ספין-אוף שתתמקד בו. "יש בבחור הזה משהו באמת מעניין בכל הקשור לדרך שהוא רואה דברים", סיפר בריאיון ל-TheWrap. "אנחנו לא ממש יודעים מה הוא עושה כשהוא לא עם לארי, אנחנו לא יודעים מאיפה הוא בא".

ליאון, שהופיע לראשונה בעונה 6, הפך במהרה מדמות משנה לחברו הטוב וגס הרוח של לארי. הוא נוהג לאתגר את התסריטאי, השחקן והקומיקאי בן ה-76 עם החוכמה הלא קונבנציונלית שלו, ובמיוחד עם הביטוי שהפך איקוני ברבות השנים, "get in that ass". סמוב נזכר בפעם הראשונה שהשתמש בביטוי הזה: "בטייק הראשון אם מסתכלים על הפנים של לארי, זה נראה כאילו הוא מנסה להבין מה זה בכלל אומר".

לארי דיוויד, תרגיע - עונה 11. HBO,
לארי וליאון/HBO

לדברי סמוב, יש הרבה פוטנציאל קומי בחקירת עברו של ליאון. "יש מצב שהוא מסתיר דברים רציניים מאוד. יש מצב שהוא בורח ממשהו. הוא הגיע משומקום, מופיע בבית של לארי. לא יודעים מאיפה הוא הגיע. עד היום לארי מעולם לא שאל את ליאון מאיפה הוא בא. צריך לבדוק מה המקורות של הבחור הזה ויהיה מרתק לגלות אותם לפני שהגיע לדלת של לארי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully