וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שאנן דוהרטי מוותרת על רכושה בעודה מתמודדת עם מחלת הסרטן

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 8:58

כוכבת "בוורלי הילס 90210" ו"מכושפות" אספה לאורך השנים רהיטים עתיקים יקרי ערך, אבל הבינה לאחרונה שאינם מביאים לה שמחה אמיתית. היא מוותרת עליהם כדי שתוכל להשקיע את הכסף בחוויות משפחתיות וטיולים

שאנון שאנן דוהרטי 2019. GettyImages
"הדבר הנכון לעשות". שאנן דוהרטי/GettyImages

שאנן דוהרטי, כוכבת הסדרות "בוורלי הילס 90210" ו"מכושפות", סיפרה שהיא מצויה בתהליך של ויתור על רכושה כחלק מההתמודדות שלה עם סרטן שד גרורתי בשלב המתקדם.

בפרק האחרון של הפודקאסט שלה "Let's Be Clear", חשפה השחקנית את תהליך הוויתור המורכב, הכרוך בסקירת חפציה ואוסף רהיטי עתיקות שצברה במשך שנים רבות. דוהרטי סיפרה כי למרות הקושי הרגשי בוויתור על פריטים יקרי ערך ומשמעותיים, החלטתה נבעה מהבנה עמוקה שהחפצים החומריים הללו אינם מביאים לה שמחה אמיתית עוד.

"זה מרגיש כמו ויתור על משהו שהיה מיוחד וחשוב עבורך," הסבירה דוהרטי, "אבל את יודעת שזה הדבר הנכון לעשות ושזה יתן לך תחושה של שלווה ורגיעה. כי את עוזרת לאנשים שתשאירי מאחור לקבל מעבר נקי וקל יותר".

במקום להמשיך ולאחסן רהיטים ישנים, דוהרטי החליטה למכור חלק גדול מהם ולהשקיע את הכסף בחוויות משפחתיות וטיולים יחד עם בני משפחתה הקרובים. "אני לא נהנית מהרהיטים האלה ואחרים גם לא, אז למה שאחזיק בהם? האם אני באמת צריכה שלושה שולחנות אוכל?" שאלה השחקנית את עצמה. "התשובה היא לא, אף אחד מאיתנו לא צריך באמת את כל הדברים האלה. כולנו יכולים לצמצם קצת ולא להפוך לאגרנים מכורים, שזה מה שעשיתי עם כל הרהיטים שלי," הוסיפה דוהרטי בכנות.

שאנן דוהרטי. Neilson Barnard/Getty Images for Hallmark Channel, GettyImages
יוצרת זכרונות. שאנן דוהרטי/GettyImages, Neilson Barnard/Getty Images for Hallmark Channel

היא חשפה כי מכירת הפריטים תסייע לה ליצור חוויות וזיכרונות בלתי נשכחים עם האנשים היקרים לה. "אני מתזכרת את עצמי שאלה רק דברים, ושמה שבאמת מביא לי שמחה גדולה זה לקחת את אמא שלי למקומות שתמיד רצתה לנסוע אליהם וליצור זכרונות עם האנשים שאני אוהבת."

דוהרטי, שחולקת באומץ את מאבקה עם סרטן השד הגרורתי משלב 4, סיפרה על חוויה מרגשת שחוותה לאחרונה כשטיילה באיטליה עם אמה. "זלגו לה דמעות על הלחיים כי היא באמת לא חשבה שהיא תראה את זה, ובטח שלא חשבה שתוכל לראות את זה איתי", נזכרה דוהרטי בהתרגשות. "אלה הדברים שחשובים הכי הרבה. לא הרכוש שלך, לא מה שיש לך."

בנובמבר האחרון חשפה דוהרטי בריאיון למגזין פיפל כי מחלת סרטן השד שבה חלתה התפשטה לעצמות. היא אובחנה כחולת סרטן בפעם הראשונה בשנת 2015, ולאחר שנתיים של טיפולים הבריאה. אלא שהסרטן חזר בשנת 2019, וכעבור שנה עדכנה דוהרטי כי היא בשלב הרביעי, הקשה מכולם, של המחלה הסופנית. ביוני שעבר היא הודיעה כי הסרטן התפשט גם למוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully