וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פסטיבל "מקומות שמורים" לילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי יחזור בפסח

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 13:46

הפסטיבל להצגות ומופעים מונגשים לילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי יתקיים זו הפעם השישית ב-23-26 באפריל במרכז מנדל ביפו. כל המופעים מותאמים עבור בעלי צרכים מיוחדים ומותרות בו התנהגויות כמו להסתובב באולם, לדבר ולצעוק

מרים לופו נובופלנסקי מתוך ההצגה "מסטיק". ג'ראר אלון, צולם במסגרת פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים המופק ע"י תיאטרון חיפה,
מרים לופו נובופלנסקי מתוך ההצגה "מסטיק"/ג'ראר אלון, צולם במסגרת פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים המופק ע"י תיאטרון חיפה

פסטיבל "מקומות שמורים" להצגות ומופעים מונגשים לילדים ובוגרים על הרצף האוטיסטי יתקיים זו הפעם השישית ב-23-26 באפריל במרכז מנדל ביפו. הפסטיבל מוגדר כרגיש ונגיש, שבו כל המופעים מותאמים עבור בעלי צרכים מיוחדים ומותרות בו התנהגויות כמו להסתובב באולם, לדבר ולצעוק.

הפסטיבל פועל להבאת הצגות ופעילויות אמנותיות רגישות לכל מי שנפגעו באופן ישיר או עקיף מהמלחמה, במטרה לסייע להם בריפוי ושיקום רגשי. מטעם הפסטיבל נמסר כי ההופעות הרגישות מתרחשות במרחבים מכילים ותומכים המאפשרים לילדים לשקוע בעולם האמנות והדמיון ללא הצפה חושית. הפסטיבל מופק ומגובש בעזרת צוות מייעץ על הרצף ובהשתתפות אנשים על הרצף.

הפסטיבל השנה כולל שש הפקות לילדים, מתוכן שלוש בכורות, שתי הפקות למבוגרים, מיצב וידאו ומתחם קמפינג חושי. בין המופעים: מסע תיאטרלי בין ספרים, סיפור חברות של מורה ומסטיק ומופע השתתפותי העוסק בניסיונות בני האדם לתקשר עם חייזרים.

מלבד מופעי הילדים, מציג הפסטיבל גם השנה תכנית ערב המיועדת לבוגרים על הרצף האוטיסטי, גילאי 15 ומעלה. במסגרת הפסטיבל תתקיים גם מסגרת מיוחדת המוקדשת כולה למשפחות מפונים, ללא עלות. בתמיכת הפדרציות של צפון אמריקה.

מייסדות ומנהלות הפסטיבל, אור אלתרמן ברנע ושרון גבריאלוב, מסרו: "מאז ה-7 באוקטובר, מבחינת כולנו, כל כך הרבה התפרק, אבל גם הרבה נבנה. אנחנו לא יודעות מה צופן העתיד אבל מה שנשאר איתנו תמיד הוא החוויות, שהופכות לזכרונות, שהם הבית שלנו".

את הפסטיבל מפעילה עמותת מקומות שמורים בתמיכת מפעל הפיס.

לפרטים נוספים ולרכישה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully