וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"תדמייני שאת יורה על שקמה ברסלר": נועם פתחי ושי גולדשטיין הסיתו בשידור?

עודכן לאחרונה: 2.4.2024 / 14:18

השניים אירחו בתוכניתם בערוץ 14 את הדוגמנית נטלי דדון ודיברו איתה על רישיון האקדח שעשתה לאחרונה. הם הטילו עליה משימה באולפן לירות עם אקדח צעצוע במטווח והם אף הציעו לה לדמיין שהיא מכוונת לשקמה ברסלר: "תחשבי שזו היא שם"

נועם פתחי ושי גולדשטיין, שהחלו לפני מספר ימים להגיש תוכנית חדשה בערוץ 14 בשם "פתחי את שי", מעוררים סערה כבר באחת מתוכניותיהם הראשונות.

אתמול הם אירחו את הדוגמנית נטלי דדון ודיברו איתה על רישיון האקדח שעשתה לאחרונה. הם הטילו עליה משימה באולפן לירות עם אקדח צעצוע במטווח והם אף הציעו לה לדמיין שהיא מכוונת לפרופ' שקמה ברסלר, מובילת המחאה נגד המהפכה המשפטית.

"שימי לב, את צריכה להפיל את הכוסות", אמר שי גולדשטיין. "תחשבי שאת רואה שם את שקמה ברסלר", הוסיף נועם פתחי. לא רק זאת, גולדשטיין אף זרק לעברה הערה סקסיסטית כשאמר לה "אקדח אי אפשר לשים בביקיני" לאחר שהציגה להם את האקדח המחובר לחגורתה.

פתחי את שי נועם פתחי שי גולדשטיין. ערוץ 14, צילום מסך
פתחי ושי/צילום מסך, ערוץ 14

העיתונאי אורי משגב, שקיבל מהשניים "שיחת טלפון מפתיעה" בשידור, כתב: "זוג הליצנים הפאתטיים ומלחכי הפנכה, פתחי וגולדשטיין, התקשרו אלי אתמול בצהרים, בדיוק כשעסקתי בחקירת המשך הסתרת מצבו הרפואי של האליל החולה שלהם. כמובן שטרקתי להם בנימוס. אין לי זמן ללוזרים.

"עכשיו אני למד מהטור של עמיתת יסמין לוי שהם בכלל התקשרו מאולפן התרעלה של 14, במסגרת תוכנית שבה עודדו את נטלי דדון בעלת האקדח לירות במטווח ולדמיין שהיא מכוונת לשקמה ברסלר. אם זו לא הסתה לרצח בשידור חי, ממליץ לבטל את חוק ההסתה. אני בטוח שהמשטרה שממהרת להכות מפגינים ולעצור פעילי מחאה על כל חצי ציוץ נגד נתניהו או אחד משריו תעשה את עבודתה. מה, לא?".

גם בטוויטר התעוררה סערה. צייצן כתב: "מישהו מדבר על זה ששי גולדשטיין ונועם פתחי עודדו בשידור חי את נטלי דדון לרצוח את שקמה ברסלר? מישהו מדבר על זה שערוץ 14 זה ערוץ של טרוריסטים ומחבלים?".

מערוץ 14 טרם נמסרה תגובה.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully