וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יש בי כעס גדול על נתניהו": צפו בריאיון של יורם יובל עם דניאל אלוני שחזרה מהשבי

עודכן לאחרונה: 3.4.2024 / 17:15

התוכנית "שיחת נפש" תשוב לספיישל ליום העצמאות ב-HOT8 שיהיה בסימן אירועי ה-7 באוקטובר ותתארח בה דניאל אלוני, שנחטפה לרצועת עזה עם בתה אמיליה בת ה-6 ושוחררה אחרי 49 ימים. "יש בי כעס גדול על המדינה, על ההפקרות הנוראית, שממשיכה". צפו

דניאל אלוני מתראיינת לפסיכיאטר יורם יובל בתכנית "שיחת נפש"/באדיבות HOT8 וסלוצקי הפקות

תוכנית הראיונות "שיחת נפש" בהגשת הפסיכיאטר פרופ' יורם יובל תשוב בספיישל ליום העצמאות ב-8HOT, שיהיה בסימן אירועי ה-7 באוקטובר. במהלך התכנית יראיין יובל בין השאר את דניאל אלוני, שנחטפה לרצועת עזה עם בתה אמיליה בת השש, ושוחררה אחרי 49 ימים בשבי. צפו בקטע מהריאיון (מעל)

אלוני אומרת בריאיון: "יש בי כעס גדול על המדינה, על ראש הממשלה, על ההפקרות הנוראית הזאת שהתאפשרה בעוטף. לא רק מה שקרה לנו, החטופים, אלא בכלל מה שקרה לנו כעם וכאומה. יש בי בעיקר כעס עצום על זה שההפקרות ממשיכה. אנחנו 173 ימים, נכון לשיחתנו היום, ואנשים עדיין שם. אנשים איבדו תקווה. אז יש בי המון כעס. אבל יש בי גם המון הודיה, במקרה הפרטי שלנו. במלחמה הפרטית שלי ושל אמיליה - ניצחנו. הם לא הצליחו לשבור אותי".

עוד במסגרת התכנית, יראיין יובל את ד"ר חן קוגל, יו"ר המכון לרפואה משפטית שיקבל ביום העצמאות את פרס ישראל, חיים ילין, ראש המועצה האזורית אשכול לשעבר ורפ"ק שפרה בוכריס, מפקדת יחידת הסיירות במג"ב דרום שחילצה ברכבה עשרות פצועים מהתופת ברעים. התוכנית הוקלטה לראשונה בפורמט פודקאסט ותהיה זמינה לצפייה והאזנה ב- 8HOT, HOT VOD ובפלטפורמות האודיו השונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully