וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בערוץ 14 הודו בפעם הראשונה בפה מלא שנתניהו מונע את החזרת החטופים

עודכן לאחרונה: 5.4.2024 / 9:39

הרגע הכי מדהים של "הפטריוטים" הגיע אתמול בהערת אגב. הערה של יותם זמרי שהייתה מפתיעה כללה הודאה שנתניהו הוא זה שמונע כרגע עסקה. זה רק חידד כמה ההפגנות של משפחות החטופים צודקות מבחינת כל מי שמאמין שהחזרת החטופים מעזה הוא היעד החשוב ביותר למדינת ישראל כרגע

בתכנית "הפטריוטים" בערוץ 14, אולי תמונת המראה של מהדורת החדשות של יונית לוי, התייחסו לאירועי השעה בצורה קצת אחרת משאר הערוצים. ינון מגל פתח את התכנית כשהוא מלגלג כהרגלו על ערוצי התבהלה שכמוהו לא יודעים מה יהיה, אבל לעומתם הוא יודע שיהיה טוב. תזכורת: זה אותו ינון מגל שלעג לערוצי התבהלה שהזהירו מפגיעה בחוסן הביטחוני של ישראל לפני ה-7 באוקטובר.

אלא שהרגע הכי מדהים של "הפטריוטים" הגיע אתמול בהערת אגב. ינון מגל נתן מונולוג על "ההפגנות המטורללות שמאשימות את נתניהו וצועקות 'עכשיו, עכשיו, עכשיו' ופורצים לבית ראש הממשלה ומאשימים את נתניהו בהכל". לפתע, קטע את מגל יותם זמרי שביקש להוסיף הערה. מי שחשב שזמרי הולך לתקן את מגל ולהבהיר שלא הייתה שום פריצה לבית ראש הממשלה התבדה.

ההערה של זמרי הייתה מפתיעה בכנות שלה, ולכן אצטט ממנה מילה במילה: "אני רוצה לדייק את זה. אני כן חושב שבנימין נתניהו מונע עסקה באיזשהו אופן. זאת אומרת, אני חושב שאם לא היה בנימין נתניהו בראשות הממשלה עכשיו, או בני גנץ או איזנקוט או מישהו כזה - הייתה עסקה. יכול להיות. מאוד סביר. אבל עסקה מאוד מופקרת. אני חושב שמלחמה הייתה נעצרת. אני חושב שהכוחות היו נסוגים. אני חושב שכל האירוע היה נגמר. אני חושב שהיו מוותרים על רפיח. אני חושב שהיו הרבה דברים קורים שוב בשביל עסקה של חלקים. העניין של להגיד על נתניהו שהוא מונע עסקה זה לא תמיד דבר רע".

ינון מגל בתכנית "הפטריוטים", עכשיו 14, 26 בפברואר 2024. עכשיו 14, צילום מסך
טיפש הוא לא. מגל/צילום מסך, עכשיו 14

ינון מגל ביקש לא לפתוח דיון בנושא, ולא במקרה. ינון מגל הוא הרבה דברים, אבל טיפש הוא לא. הוא הבין שכרגע זמרי, אולי הביביסט הרהוט בישראל, נתן לאנשי המחאה את ההוכחה הכי טובה שהם קיבלו אי פעם שיש להחליף את נתניהו בצורה המהירה ביותר. למען האמת, זמרי פשוט אמר את מה שאומרים כל אותן משפחות חטופים שעורכות את ההפגנות "המטורללות" לפי מגל. והרי, כמה משוגע זה להפגין בשביל להחזיר בנות משפחה שלך שנאנסות בשבי כבר חצי שנה. טרלול ממש. במשך חצי שנה אומרים למשפחות שאין עם מי לדבר, שחמאס מקשיח עמדות, ושההפגנות שלהם מעלות את המחיר. והנה, יותם זמרי, אחד שיודע, אומר את האמת: בנימין נתניהו הוא המכשול להחזרת החטופים. הוא מונע את הפסקת העינויים והאונס. אם היה ראש ממשלה אחר - הייתה עסקה.

אפשר כמובן להתווכח אם היא זו הייתה עסקה טובה או "מופקרת" לפי הסטנדרטים לפדיון שבויים של ערוץ 14, אבל זה רק מחדד כמה ההפגנות של משפחות החטופים צודקות מבחינת כל מי שמאמין שהחזרת החטופים מעזה הוא היעד החשוב ביותר למדינת ישראל כרגע. דמיינו שאחותכם חטופה בעזה, או סבא שלכם, או הבן שלכם, ואז אומרים לכם שיש אדם אחד שאחראי לכך שההתעללות בהם לא נגמרת. לא תבקשו להחליף אותו? לא תדרשו בחירות כדי להעיף מהכסא את מי שאחראי למחדל שהביא לחטיפתם מלכתחילה? לא תצאו להפגין נגד מי שמונע את החזרתם? לא תרגישו נבגדים על ידי מנהיג המדינה שלכם? אז הם הזיזו איזה מחסום בירושלים. איך אמר פעם איש חכם? אוי אוי אוי.

  • עוד באותו נושא:
  • ערוץ 14

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully