וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי שתי עונות: רונה-לי שמעון פורשת מ"רוקדים עם כוכבים"

5.4.2024 / 14:55

השחקנית והרקדנית תיאלץ להיפרד מתפקידה כשופטת בריאליטי בגלל התנגשות צילומי העונה החדשה של "רוקדים עם כוכבים" עם צילומי סדרת הסיקוול ל"רשימת חיסול" של אמזון פריים וידאו

רונה לי שמעון התעצבנה ב-"רוקדים עם כוכבים". 3 ביולי 2023/קשת 12

השחקנית והרקדנית רונה-לי שמעון פורשת מתפקידה כשופטת בריאליטי "רוקדים עם כוכבים" של קשת 12, לאחר שישבה על כס השיפוט בשתי עונות של חידוש התכנית לאחר שעברה מרשת לקשת (ב-2022 וב-2023). זאת בגלל התנגשות צילומי העונה החדשה של הריאליטי עם צילומי סדרת הסיקוול ל"רשימת חיסול" של אמזון פריים וידאו, בה תשחק לצד כריס פראט, טיילור קיטש וטום הופר. רונה-לי עדיין מנסה למצוא פתרון אבל בהפקה מעריכים שהסיכוי להישארותה כשופטת "אפסי".

רונה-לי תשחק ב"The Terminal List: Dark Wolf", הסיקוול לסדרת המותחן "רשימת חיסול" שעלתה ביולי 2022, לצד כריס פראט, טיילור קיטש וטום הופר. רונה-לי, שבלטה כשחקנית ב"פאודה", תגלם דמות בשם עליזה פראש, סוכנת מוסד ותיקה שתוביל צוות לוחמים ולוחמת בעצמה, כך פורסם באתר "דדליין" בחודש שעבר.

רונה לי שמעון. אינסטגרם, צילום מסך, עיבוד תמונה
רונה-לי שמעון/עיבוד תמונה, אינסטגרם, צילום מסך

בינואר, רונה-לי העבירה בסטורי שלה ביקורת נוקבת נגד התנהלות הממשלה, בעקבות ההחלטה על תקציב המדינה. "בושה! ממשלה שהיא בושה", כתבה. "מבסיס הפירדמידה ועד למעלה. איך הוא מכר אותנו. איזה עלבון. בשביל כיסא. בשביל כוח. בשביל לא לשבת בכלא. המיסים יעלו, אנחנו נמשיך לשלם, הם ימשיכו לקחת, בתקווה שלא יהיה לנו כוח למרוד נגד הביזוי הזה. מה עם אנשים שאיבדו הכל? מה עם האנשים שאיבדו את הדעת? מה עם אלה שלחמו בשבילנו והפסידו הכל?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully