וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר דבורי נפרד מאלעד קציר: "נזהרתי מלהזכיר את חברותנו שלא יזיקו לך בשבי"

עודכן לאחרונה: 6.4.2024 / 21:00

הכתב הצבאי של חדשות 12 כתב על חברו, שנחטף ב-7 באוקטובר, היה שבוי ברצועת עזה והלילה גופתו חולצה לישראל: "כל כך נזהרתי בחצי השנה האחרונה להזכיר פומבית את החברות בינינו, שלא חלילה יעשה לך נזק בשבי. קיוויתי שתשוב, ידעתי שאתה חזק. תחסר לי מאוד, חבר"

אלעד קציר שנחטף ב-7 באוקטובר מקיבוץ ניר עוז/בית ספר מעלה לקולנוע

ניר דבורי, ראש הדסק לענייני צבא וביטחון של חדשות 12, נפרד היום (שבת) מחברו אלעד קציר, שנחטף ב-7 באוקטובר והיה שבוי ברצועת עזה. היום דיווח צה"ל כי קציר נרצח בשבי וחולץ הלילה לישראל. גופתו הוחזרה באמצעות מידע מודיעיני, ולאחר זיהוי על ידי המכון לרפואה משפטית, הודיעו למשפחתו על החילוץ.

דבורי שיתף בטוויטר ציוץ שלו מספטמבר 2018 עם תמונות שצילם קציר מאירוע העפיפוניאדה בקיבוץ ניר עוז. בציוץ אז כתב דבורי "עפיפון מסמל שלום ולא מלחמה, אור ולא חושך, חיוך של ילדים ולא תסכול של גדולים. שנדע רק עפיפונים כאלה". לצד זאת, כתב היום דבורי: "אני זוכר שאלעד שלח לי את התמונות. כל כך נזהרתי בחצי השנה האחרונה להזכיר פומבית את החברות בינינו, שלא חלילה יעשה לך נזק בשבי. קיוויתי שתשוב, ידעתי שאתה חזק. חלקנו אהבה משותפת, שדות החיטה של הנגב המערבי. תחסר לי מאוד, חבר".

אלעד קציר שנחטף ב-7 באוקטובר מקיבוץ ניר עוז. באדיבות המשפחה
אלעד קציר/באדיבות המשפחה

צה"ל והשב"כ מסרו היום בהודעה משותפת כי "גופתו של החטוף אלעד קציר ז"ל, שעל פי מידע מודיעיני נרצח בשבי על ידי ארגון הטרור גא"פ, חולצה הלילה מחאן יונס במבצע של עוצבת הקומנדו בהכוונת שב"כ ואמ"ן והוחזרה לשטח מדינת ישראל. גופתו אותרה באמצעות מידע מודיעיני של אמ"ן ושב"כ וזיהוי מדויק של יחידת אגוז".

"לאחר הליך זיהוי שבוצע הלילה על ידי גורמי רפואה במכון לרפואה משפטית, נציגי צה"ל ושב"כ הודיעו למשפחתו של אלעד קציר ז"ל על חילוץ גופתו", נמסר. "המשימה הלאומית שעומדת לנגד עינינו היא השבת כל החטופים הביתה. צה"ל ושב"כ פועלים באופן צמוד ובתיאום מלא עם הגופים הלאומיים והביטחוניים הרלוונטיים לצורך עמידה במשימה זו, ולא נרפה עד להשלמתה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully