וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לזה הקהל לא ציפה: כשפוליקר ותיסלם נפגשו על במה אחת

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 8:57

40 שנה מאז הפעם האחרונה שנפגשו על במה, הפתיעו יהודה פוליקר ותיסלם את הקהל במסגרת "חתול בשק" בבארבי שבתל אביב עם ביצועים משותפים לקראת שיתוף פעולה שצפוי להם הקיץ הקרוב

יהודה פוליקר תיסלם/צילום גולשים

40 שנה מאז הפעם האחרונה שנפגשו על במה, הפתיעו יהודה פוליקר ותיסלם את הקהל במסגרת "חתול בשק" בבארבי שבתל אביב עם ביצועים משותפים לקראת שיתוף פעולה שצפוי להם הקיץ הקרוב (15 ביוני בקיסריה) במסגרתו יקיימו סיבוב הופעות משותף בו יופיעו יחד ולחוד על במה אחת.

תיסלם פרצה לתודעה הישראלית בשנת 1981 עם אלבומה "רדיו חזק" ששינה את פני המוזיקה בישראל. שנה לאחר מכן יצא לאור באותה חברת תקליטים "עשרים וארבע שעות", אלבומה הראשון של להקת בנזין בהנהגתו של יהודה פוליקר, שאף הוא שינה את פני המוזיקה. בתחילת שנות ה-80 שלטו שתי הלהקות ביד רמה במוזיקה הישראלית, כשתיסלם כובשת את תחנות הרדיו עם הלהיטים "רדיו חזק", "לראות אותה היום", ו"תנו לי רוקנרול" ובנזין עם "יום שישי", "חופשי זה לגמרי לבד" ועוד.

יהודה פוליקר תיסלם. ליאור כתר,
פוליקר ותיסלם/ליאור כתר

על אף שנטען כי בין שתי הלהקות קיימת טינה, הן שיתפו פעולה, הקליטו יחד ושמרו על חברות. הקשר בין תיסלם לבנזין של פוליקר הגיע לשיאו בשנת 1982 במופע משותף ענק בפארק הירקון מול מעל מאה אלף צופים. הקשר המשיך גם אחרי פירוק הלהקות, כשיזהר אשדות מתיסלם הפיק שלושה שירים ליהודה פוליקר ופוליקר הלחין את השיר "דברים שרציתי לומר" לאלבום הסולו של דני בסן.

צפו למעלה בביצוע ל"דברים שרציתי לומר" מתוך המופע אמש בבארבי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully