וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרו-פלסטינים הפגינו מול הופעת חנן בן ארי בניו יורק, הפעם היהודים גם ענו להם

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 10:53

תחת אבטחה כבדה הופיע אתמול חנן בן ארי באולם קינגס בעיר. מחוץ לאולם התארגנה הפגנה של עשרות פרו-פלסטינים שצעקו Free Palestine. קבוצה של יהודים וישראלים התעמתו עם אותם עשרות מפגינים, הניפו דגל ישראל ושרו "עם ישראל חי". צפו

חנן בן ארי (בווידאו: אלפים קוראים לשחרר את החטופים בהופעה בניו יורק)/יחצ

המוזיקאי חנן בן ארי הופיע אמש בניו יורק במסגרת סיבוב ההופעות שלו בארצות הברית. מחוץ לאולם הקינגס המפואר התארגנה הפגנה של עשרות פרו-פלסטינים שצעקו Free Palestine וקריאות נוספות. קבוצה של יהודים וישראלים שהיו בהופעה התעמתו עם אותם עשרות מפגינים, הניפו את דגלי ישראל, קראו לעברם קריאות, ושרו "עם ישראל חי" ו"החזירו את החטופים עכשיו". מחוץ לאולם הייתה אבטחה כבדה של שוטרי ניו יורק.

אלפי האנשים בתוך הקהל התרגשו, שרו משיריו של חנן בן ארי וזעקו יחדיו Bring Them Home Now. חנן בן ארי כתב לאחר ההופעה: "לילה יוצא דופן בניו יורק. תודה לכם אחים ואחיות שלנו על התמיכה והאהבה. היו רגעים פלא, והייתה גם שגעת".

לפני שבוע וחצי יצאה הכנסת לפגרה, מה שגרם לישראלים רבים לזעום על הניתוק בין ההנהגה לבין הציבור המייחל לשובם של החטופים בהקדם האפשרי. חנן בן ארי תקף את ההחלטה המכעיסה כשכתב: "בחזית ובשבי אין פגרה", כתב והוסיף את ההאשטאג: "תתעררו על החיים שלכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully