וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי חמוד שיש: האזינו לנער בן 14 שר בעברית באודישן "דה וויס ילדים" בגרמניה

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 12:25

נער בן 14 בשם יובל, שמתגורר עם משפחתו בגרמניה, ביצע בפני השופטים את השיר "יסמין" של הפיל הכחול, במסגרת האודישנים העיוורים במהדורה המקומית של "דה וויס ילדים". צפו בביצוע ובתגובת השופטים

נער בן 14 בשם יובל, בן למשפחה ישראלית לשעבר המתגוררת בגרמניה, הופיע במסגרת האודישנים בגרסה המקומית של "דה וויס ילדים". ולא סתם הופיע, אלא ביצע שיר בעברית: את "יסמין" של להקת הפיל הכחול, או כפי שנכתב בעמוד היוטיוב הרשמי של התוכנית: "יובל שר שיר אהבה יפה".

כזכור, באודישנים העיוורים של "דה וויס", המתמודדים מבצעים את השירים מול גבות כסאותיהם של השופטים. בכך השופטים בוחנים את הביצוע על סמך הקול בלבד, בלי להסתמך על המראה של המבצע ועל דעות קדומות כלשהן. במקרה הזה, מבין חמשת השופטים (שניים מהם יושבים בצמד) הסתובבו שלושה. צפו למעלה בביצוע, בתגובת השופטים וכן בתגובת משפחתו של יובל, שעומדת עם המנחה מאחורי הקלעים.

השופטת לנה מאייר-לנדרוט, שלא הסתובבה ליובל, זכתה באירוויזיון בשנת 2010. "הרגשתי שהוא מעט לא בטוח במקומות מסוימים אבל התלהבתי לגמרי מהשיר העברי המדהים הזה", אמרה לאחר האודישן. "אני אוהבת מאוד מוזיקה עברית. זה התחיל אצלי באירוויזיון לפני שנים רבות, שם עמדתי על הבמה יחד עם מישהו, זמר ישראלי, שמו הראל סקעת. הוא שר שם שיר בשם 'מילים, נשאר לי רק מילים', ומשם נולדה אהבתי למוזיקה העברית. ואני כל כך שמחה שאתה מייצג את התרבות שלך כאן בצורה כל כך טובה".

לנה מאייר-לנדרוט, נציגת גרמניה, בחזרות לאירוויזיון 2010. Bob Strong, רויטרס
לנה מאייר לנדרוט/רויטרס, Bob Strong

יובל עצמו סיפר לפני האודישן מאיפה צמחה אהבתו למוזיקה: "בגיל ארבע קיבלתי גיטרה מדוד שלי ומאז אני שרוף על מוזיקה. אני אוהב רוק שנות ה-80 ו-90 אבל גם רגאיי".

השיר שיובל שר, "יסמין", יצא לאור בשנת 2009 כסינגל השלישי מתוך אלבום הבכורה של להקת הפיל הכחול, "מעל המים". יסמין הייתה חברתו של לירון אטיה, אחד מסולני הלהקה. הוא כתב את השיר יחד עם דניאל ברקת בן דודו, חבר הלהקה. השיר זכה להצלחה גדולה וצעד 13 שבועות במצעד של גלגלצ, מתוכם ארבעה שבועות במקום הראשון, וסיים שלישי במצעד השנתי של התחנה באותה שנה.

  • עוד באותו נושא:
  • דה וויס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully