וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"בלחן של 'הוריקן' נמצאת האדמה המדממת שעדיין רועדת לנו מתחת לרגליים"

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 15:26

המוזיקאית קרן פלס התראיינה לאיריס קול ב-103fm וסיפרה על תהליך יצירת השיר "הוריקן" שייצג את ישראל באירוויזיון השנה: "מאוד גאה שהשיר הזה נוסע כי עברנו הרבה איתו. היה יותר קל לוותר ולהביא פתרון אחר"

הזמרת עדן גולן, נשיא המדינה יצחק (בוז'י) הרצוג ורעייתו, מיכל הרצוג/וידאו: צלם אבי קנר, מקליט אורי בוזגלו; סטילס: חיים צח, לע"מ

המוזיקאית קרן פלס התראיינה לאיריס קול ב-103fm וסיפרה על תהליך יצירת השיר "הוריקן" שייצג את ישראל באירוויזיון השנה.

"העניין עם כתיבת שיר לאירוויזיון מפתיע אותי. פתאום הרגשתי שאני חייבת לקום מהשולחן ואני צריכה לעשות את זה כי הטון שאנחנו נשמיע שם היה לי ממש אקוטי", סיפרה. "הייתי בדרך לקיבוץ בארי לבקר בבית של חברה שלי לפני שמורידים אותו. בדרך עצרתי אצל אבי אוחיון, השותף שלי לכתיבה, התחלנו לכתוב את זה ובדרך חזרה משם סיימנו את זה. אני מאוד גאה בוועדה, אבל מאוד גאה שהשיר הזה נוסע כי עברנו הרבה איתו. היה יותר קל לוותר ולהביא פתרון אחר".

בהמשך סיפרה מה הרגישה כאשר איגוד השידור האירופי דרש לשנות את מילות השיר: "לא התעסקתי בלכעוס ובלמה כי יש לנו הרבה למה ולכעוס יותר גדולים. המטרה שהייתה לנגד עיניי היא שאני נותנת את המענה מהכיווון שלי, כמה שצריך ועד איפה שיידרש אני אזוז, אבל אני לא אזוז מהמהות של מה שהשיר בא להגיד".

"בסופו של דבר בתוך הלחן יש את האדמה המדממת ששתתה את כל הקושי ושעדיין רועדת לנו מתחת לרגליים ביחד עם כל החוסרים, הגעגוע וחוסר האונים", הוסיפה פלס. "אז אני חושבת שזה נמצא בלחן ולכן כשהייתי צריכה להחליף מילה כמו 'flower', אז אני פשוט החלפתי אותה כי זה לא משנה. יש לנו את זה מתחת במנגינה ובמשמעות וזה עובר לדעתי חזק. הכי חשוב היה שישראל תהיה שם. אני באופן אישי היה לי חשוב להיות שם עם הסמל הצהוב".

פלס סיפרה עוד על המופע שתקיים ב־24 ביוני עם התזמורת הפילהרמונית הישראלית: "אני מעלה לפעם אחת ערב עם שיריי שאותם אני בוחרת לקראת האירוע וזה מלווה בתזמורת בלבד. והם מלווים בתזמורת בלבד. אין לי אף נגן מההרכב שלי".

  • עוד באותו נושא:
  • קרן פלס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully