וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוציא שיר בשם "ברמות את חסרה" אחרי שהוציא שיר בשם "חסרה לי ברמות"

עודכן לאחרונה: 8.4.2024 / 20:57

לפני שנתיים פרץ זמר צעיר בשם בנאל בן ציון עם שיר בשם "חסרה לי ברמות". היום הוא הוציא שיר עם שם דומה למדי בשם "ברמות את חסרה". הרשת לא ריחמה: "השיר הבא הוא 'לי ברמות חסרה את'"

לפני שנתיים פרץ זמר צעיר בשם בנאל בן ציון עם שיר בשם "חסרה לי ברמות", שאותו שר בצוותא עם הזמרת שירז אברהם. הבוקר (שני) הוא הוציא שיר חדש עם שם - אפעס - קצת דומה בשם "ברמות את חסרה". הדמיון ההזוי בואכה מוזר בין שמות השירים גרם כצפוי לרשת החברתית להוציא מעצמה את התוצרים הכי מצחיקים, מסתלבטים, קורעים ומקוריים.

"זה חלק מטרילוגיה?", תהה המפיק המוזיקלי נוי אלוש. חברנו מוואלה! תרבות עידו ישעיהו הגיב: "בדומה לטרילוגיה של קוקו הזמר: 'הבאתי לך נייר צלופן', 'זוכרת? הבאתי לך נייר צלופן' ו'תחזירי את נייר הצלופן שהבאתי לך, אם את זוכרת'". גולש נוסף כתב: "השיר הבא 'לי ברמות חסרה את'". אלוש עצמו אף הציע באחת התגובות רעיון מעניין: "זה מדהים למרצ'נדייז. מקדימה בחולצה: ברמות את חסרה. מאחורה: את חסרה לי ברמות".

מגיש הרדיו והמוזיקאי בועז כהן צייץ: "אחרי הלהיט 'את חסרה לי ברמות', יוצא השיר החדש 'ברמות את חסרה'. אז אני מניח שהשיר השלישי ייקרא 'חסרה לי את ברמות'". אחד הגולשים השיב: "אם זה לא הזיז לה בשיר הראשון והשני, גם השלישי לא ישנה את דעתה". גולש נוסף תהה: "אוסנת מארק כתבה לו?".

המוזיקאי והיוצר אמיר בן דוד ("אבטיפוס") כתב: "גומר את המיקס ל'בחלום לחבק אותך תשאירי לי מקום' ושולח לך".

  • עוד באותו נושא:
  • מוזיקה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully