וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 28 שנה: "ספר הג'ונגל" חוזר לבמות עם הקאסט המקורי - אך בלי תום אבני

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 9:47

דב לי על הלב: טוביה צפיר, ששי קשת, אלי דנקר, יוסי טולדו, אבי יפה ופיני קדרון יחזרו לתפקידיהם המקוריים וחנוך רוזן ישוב לתפקיד הבמאי, בהפקה חדשה של "ספר הג'ונגל - המחזמר". תום אבני לא ישוב ויתקיימו אודישנים לתפקידים של מוגלי ובאנה. ההפקה תעלה באוגוסט

קטעים מתוך "ספר הג׳ונגל – המחזמר" בהפקה שעלתה ב-1996 בהשתתפות תום אבני, טוביה צפיר, ששי קשת ואחרים/יח"צ

כ-28 שנים לאחר שעלתה בישראל ההפקה "ספר הג'ונגל - המחזמר" היא תעלה מחדש בהשתתפות רבים מהשחקנים שהשתתפו בהפקה המקורית. המחזמר, המבוסס על "ספר הג'ונגל" שכתב רודיארד קיפלינג עם שירים שחיברו אפרים סידון ומירון מינסטר, יעלה ב-14 באוגוסט 2024 במשכן לאמנויות הבמה בתל אביב.

בתפקיד הראשי של מוגלי לא יככב תום אבני, שכיכב במחזמר המקורי כשהיה ילד בן 10, ובהמשך החודש יציין יומולדת 38. אודישנים לתפקיד מוגלי ובאנה ייפתחו ב-1 במאי. עם זאת ישובו לתפקידם המקורי טוביה צפיר בתפקיד בלו הדב, ששי קשת בתפקיד בגירה הפנתר, אלי דנקר בתפקיד שירחן הנמר, יוסי טולדו בתפקיד קא הנחש, אבי יפה בתפקיד פאקלי הסנאי ופיני קדרון בתפקיד מנהיג הפילים. בנוסף, חנוך רוזן ישוב לתפקיד הבמאי.

ספר הג'ונגל. יחצ,
ספר הג'ונגל/יחצ

בכורת ההפקה המקורית עלתה בדצמבר 1996 בתיאטרון בית ליסין, עלתה כ-250 פעמים בפני מעל ל-300 אלף צופים וזכתה בפרס התיאטרון הישראלי בקטגורית המחזמר של השנה. חנוך רוזן מסר: "לפנות את השבילים כי אנחנו הפילים. אלפי ילדים שצעדו בסלון ביתם בתור פילים, לפני 28 שנה, יביטו עכשיו על ילדיהם ויחייכו מאוזן לאוזן, כי גם הם יכירו עכשיו את גיבורי הילדות של הוריהם: מוגלי, באנה, בלו, בגירה, שירחאן, פאקלי, קא ועוד. בחידוש המחזמר, חשבתי שהכי נכון להיצמד למקור, למחזמר הקסום של לפני 28 שנה ולתת לו נגיעה של ברודווי בתפאורה במעופים בפס הקול. להגדיל את הספקטקל סביב הצוות המקורי עם צוות אנרגטי של רקדנים ואקרובטים שיחברו לקאסט המקורי והאהוב. הולך להיות מרגש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully