וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"הבטחת שלא יישאר חמאס!": המתקפה החריפה של "הצל" על נתניהו

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 12:00

הראפר יואב אליאסי ("הצל"), הידוע בתמיכתו הבלתי מסויגת ברה"מ, תוקף אותו על רקע אי עמידתו במילתו: "הבטחת שעזה תסבול - והעברת להם יותר מ-20 אלף משאיות, סחורה ודלקים. הבטחת שנכתוש את חיזבאללה אם יירה עלינו - בינתיים אנחנו רק סופגים ותושבי הצפון פליטים"

סאבלימינל והצל מכריזים על איחוד במתי במהלך הופעה של סאבלימינל, מועדון הבארבי בתל אביב, 25 באוקטובר 2022/שיר פינטו

הראפר יואב אליאסי, הידוע בכינויו "הצל", נחשב לתומך נלהב של ראש הממשלה בנימין נתניהו. אלא שמסתבר שאפילו הוא מאוכזב ממנו - והוא אף כותב זאת בפוסט נוקב נגדו ברשתות החברתיות.

"הבטחת לנו כבוד ראש הממשלה. הבטחת לאלו שתמכו בך, הצביעו לך, האמינו בך, מכבדים אותך. הבטחת לנו. הסתכלת לנו בעניים והבטחת. הבטחת לנו שנרדוף את ראשי החמאס - שבינתיים מסתובבים בחופשיות בעולם ובלי חשש, הבטחת שניכנס לרפיח - שכבר חודשיים שאתה לא מאשר את התוכניות, הבטחת שנכתוש את חיזבאללה אם יירה עלינו - בינתיים אנחנו רק סופגים ותושבי הצפון פליטים, הבטחת שלא יישאר חמאס - והוצאת את צה"ל מעזה בזמן שחמאס חי וקיים".

סאבלימינל הצל. ראובן קסטרו
זועם. הצל/ראובן קסטרו

"הבטחת שעזה תסבול - והעברת להם יותר מ-20 אלף משאיות, סחורה ודלקים", הוסיף וכתב הצל. "הבטחת לעצור את החשמל ולהחזיר אותם לתקופת האבן - והעברת להם חשמל ומים על חשבוננו. הבטחת לשמור על החיילים שלנו - ולא אישרת לתקוף מהאוויר כדי לא לפגוע ב'חפים מפשע'. הבטחת שתחזיר את החטופים. הבטחת לנו, כבוד ראש הממשלה. הבטחת. כמה הבטחות ריקות?! כמה?!".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully