וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה לא מאשרת את ההופעות של עומר אדם בפארק הירקון

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 13:40

המשטרה לא מאשרת את ההופעות של עומר אדם המתוכננות להתקיים ב-15 וב-16 באפריל בפארק הירקון שבתל אביב עד שיוסדרו כל ענייני הבטיחות. בנוסף טענו במשטרה: "מכרו כרטיסים על ידי עומר אדם מבלי שקיבל אישור רשמי מהמשטרה מבעוד מועד"

עומר אדם/יחצ

המשטרה לא מאשרת את ההופעות של עומר אדם המתוכננות להתקיים ב-15 וב-16 באפריל בפארק הירקון שבתל אביב עד שיוסדרו כל ענייני הבטיחות. כל זאת על רקע המלחמה המתנהלת בעזה מזה חמישה חודשים. את הסיפור פרסם לראשונה העיתונאי רן בוקר.

במכתב ששיגרה המשטרה לעומר אדם ולהפקה שלו נכתב כי תוכנית המופע "אינה כוללת הקפדה על קיומם של צירי פינוי ומילוט של הקהל בעת שעת חירום", תנאי שלטענתם הכרחי בימי מלחמה. צוות ההפקה של עומר אדם הציג למשטרה תוכנית של ציר פינוי כחלק מהשיח בינם לבין המשטרה, אך במשטרה קבעו שהיא אינה עומדת בסטנדרטים הנדרשים לכך.

בנוסף לכך, במשטרה פירטו כי התכנון הקיים יביא למצב דוחק הן ברחבת המופע והן בתחנת הרכבת הסמוכה שעשוי להביא לידי סכנת חיים. עוד הוסיפו במשטרה כי בחלק ממועדי ההופעות צפויים להתקיים במקביל אירועים הומי אדם נוספים בקרבת פארק הירקון מה שעשוי לשתק את ציר רוקח ואינו מקובל עליהם. גורמים במשטרה מבקרים את התנהלות ההפקה של המופעים בשל כך שהם טוענים כי נמכרו כרטיסים על ידי עומר אדם מבלי שקיבל אישור רשמי מהמשטרה מבעוד מועד.

עומר אדם. יחצ,
עומר אדם/יחצ

לאחר למעלה מחמישה חודשי היעדרות מהבמות בשל המלחמה, עומר אדם צפוי לקיים שתי הופעות בפארק הירקון עם במת 360 בישיבה של מרבית הקהל סביב הבמה. בכל מופע ייקחו חלק כ-30,000 איש, כאשר לפחות 80 אחוז מהם יהיו בישיבה. מחירי הכרטיסים ינועו בין 270 ל-500 ש"ח. לפני כשבועיים וחצי הוציא עומר אדם מיני-אלבום חדש בשם "חמישה לילות", ששיריו כבשו את מצעדי יוטיוב ואפל מיוזיק.

עם ההכרזה על פתיחת המופע כתב עומר אדם באינסטגרם שלו: "הרבה זמן שאני מת לראות אתכם כבר, מתגעגע להופעות ולביחד שלנו. חייב לשתף אתכם שהיו לנו הרבה מחשבות ושיקולים, אם לפתוח הופעה או לא, אם זה מתאים ואולי לא. ואחרי הרבה מחשבות ובאמת שאחרי המון הודעות שאני מקבל ממכם, החלטנו שהדבר הנכון לעשות זה לפתוח מופע למרות הקושי ולהוכיח שאנחנו חזקים כעם וכמדינה.

"נעשה מופע ונחזור לשיר ביחד, לבכות ביחד, לשמוח ביחד והכי חשוב להתפלל ביחד בעוצמה גדולה לחזרתם של כל החטופים עכשיו, להצלחה של צה"ל וכוחות הביטחון, להחלמה של כל הפצועים ולחזרה של המפונים ושל השגרה של כולנו. אין לכם מושג איך אני מתגעגע אליכם. עכשיו שמעו טוב מה אני אומר לכם, פתיחת שערים 18:00 וההופעה מתחילה בדיוק בזמן בע"ה ומי שמאחר אני קונס אותו".

  • עוד באותו נושא:
  • עומר אדם

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully