וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בוטל מופע של "היהודים" בניו יורק - בגלל "השם הפוליטי של הלהקה"

עודכן לאחרונה: 9.4.2024 / 14:57

הופעה של להקת "היהודים" שהייתה אמורה להיערך בחודש הבא בברוקלין שבניו יורק בוטלה בגלל "האופי הפוליטי" של שם הלהקה. מנהל המועדון הודיע ללהקה: "אנחנו מעדיפים להימנע ממעשים טעונים פוליטית". דובר הלהקה: "מצמרר וכואב לשמוע על ביטולי מופעים בשל היותם יהודים"

להקת היהודים מבצעת את "גניבה" באולפן וואלה!, 28 ביולי 2022/מילים ולחן: תום פטרובר, במאי: ניתאי בארי, סאונד: אילן לוי, הפקה: חגית ברק ושי ורקר

הופעה של להקת "היהודים" שהייתה אמורה להיערך בברוקלין שבניו יורק בוטלה בגלל "האופי הפוליטי" של שם הלהקה.

להקת הרוק הוותיקה והאהובה הייתה אמורה לצאת בחודש מאי לסיבוב הופעות בארצות הברית ולהופיע, בין השאר, במועדון בשם "ברוקלין מונרך". הבעלים של המועדון שלח הודעה ללהקה הישראלית שהוא נאלץ לבטל את ההופעה: "עודכנתי בנוגע לאופי הפוליטי של שם הלהקה ואנחנו כמרחב לבילוי בניו יורק מעדיפים להימנע ממעשים טעונים פוליטית".

הלהקה צפויה להופיע כמתוכנן בלוס אנג'לס וכן לקיים מופע במקום אחר בניו יורק.

להקת היהודים שרה את "מחפש תשובה" בהופעה חיה באולפן וואלה!, 28 ביולי 2022. ראובן קסטרו
היהודים/ראובן קסטרו

שיר פינטו מנהל יחסי ציבור של להקת היהודים מסר בתגובה: "להקת היהודים חווה בשבועות האחרונים גילויי אנטישמיות מהחמורים שיש בלב ליבה של הקידמה האמריקאית - העיר ניו יורק. מצמרר וכואב לשמוע על ביטולי מופעים של הלהקה שיוצרת רוק ישראלי יהודי כמעט 30 שנה, ברחבי ניו יורק - בשל היותם יהודים בלבד. להקת היהודים נושאת את שמה בגאווה ותמיד דוגלת בחופש תרבותי ואהבת האדם.
דווקא בתקופה הזו הלהקה לא נכנעת ויגיעו בגאווה לסיבוב בארצות הברית כנגד כל האנטישמים, ב-30 במאי בניו יורק וב-6 ביוני בלוס אנג'לס".

  • עוד באותו נושא:
  • היהודים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully